تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ویدئو/ پیروز مجتهد زاده: روابط خارجی را مطالعه کنید، خوش خیالی نکنید

عمران خان به تهران آمد و در تهران گفت اگر انگلیس‌ها نبودند، زبان ما هم امروز فارسی بود و ما یکی بودیم. عمران خان تعلقات تاریخی و فرهنگی با ایران دارد. ما به او پول ندادیم. شما باید روابط خارجی را مطالعه کنید، نه خوش خیالی کنید. ما در عالم اسلام نتوانستیم نتایج خوبی بدست بیاوریم، چون راه را درست نرفتیم.

کد خبر: ۲۹۳۵۸
۱۲:۵۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوزـ دکتر پیروز مجتهدزاده در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز بر ضرورت مطالعه صحیح روابط خارجی به جای خوش خیالی تاکید کرد و گفت: «شما می‌دانید نخست‌وزیر قبلی پاکستان «نواز شریف» نوکر دربست آل سعود بود یعنی روز به حساب آل سعود حرف می‌زد و شب پول آن را می‌گرفت. شاه سعودی فکر می‌کرد که پاکستان را همچنان باید داشته باشد و با عمران خان، به صورت علی حده ملاقات کرد. معلوم شد که همان وعده‌هایی که به نواز شریف داده به عمران خان هم وعده داد. اما عمران خان زیباترین کار ممکن را کرد. بلند شد و به مترجم گفت به این‌ها بگویید که ما نواز شریف نیستیم و بدون خداحافظی رفت و به مترجم گفت بقیه حرف‌ها را به او بگوید. عمران خان قبلش به تهران آمده بود و در تهران گفت اگر انگلیس‌ها نبودند، زبان ما هم امروز فارسی بود و ما یکی بودیم. عمران خان تعلقات تاریخی و فرهنگی با ایران دارد. ما به او پول ندادیم. شما باید روابط خارجی را مطالعه کنید، نه خوش خیالی کنید. ما در عالم اسلام نتوانستیم نتایج خوبی بدست بیاوریم، چون راه را درست نرفتیم.»
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی