تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ویدئو/ مجتهد زاده: ترامپ، شماره دادن را از دختران و پسران سعادت آباد یاد گرفته است

من هنگامی که بحث اعلام شماره تلفن توسط ترامپ، مطرح شد، یاد دختر و پسر‌های تهران افتادم که در خیابان سعادت آباد شب‌ها شماره تلفن رد و بدل می‌کنند. حتی جایی هم گفتم نکند که ترامپ چند مدت در تهران بوده، این چیز‌ها را یاد گرفته است.

کد خبر: ۲۹۳۵۶
۱۲:۰۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۸
دیدارنیوزـ پیروز مجتهدزاده استاد دانشگاه در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با دیدارنیوز گفت: «آقای ترامپ یک بار می‌گوید که می‌خواهم مذاکره کنم و از طریق سفارت سوئیس شماره تلفن می‌دهد و می‌گوید منتظر تلفن تهران است! این رفتار بسیار کودکانه است. حتی کودکان هم این طور صحبت نمی‌کنند. قطر و عمان و بقیه اعلام می‌کنند که مأموریت دارند واسطه صلح باشند. بعد ژاپن را جلو می‌فرستد که اول ادعا کرد که احتراماتی بین ما با آقای خامنه‌ای است. بعد مشخص شد که هیچ احترامی در کار نیست. وسط کار گفت که تحریم‌های جدید علیه پتروشیمی اعلام می‌شود. آقای ترامپ آیا با کودکستان طرف هستند یا خودشان کودکستان هستند؟! من هنگامی که بحث شماره تلفن مطرح شد، یاد دختر و پسر‌های تهران افتادم که در خیابان سعادت آباد شب‌ها شماره تلفن رد و بدل می‌کنند. حتی جایی هم گفتم نکند که ترامپ چند مدت در تهران بوده، این چیز‌ها را یاد گرفته است.»
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی