تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

۳۰ خرداد آغاز آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

News Image Lead

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به صورت حضوری و الکترونیکی با حضور ۱۰ هزار متقاضی روز ۳۰ خرداد برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۶۱۹
۱۵:۵۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بیش از 11 هزار نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در مناطق مرکزی استان‌ها، در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند که پس از بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی آنها، حدود 10 هزار نفر از آنان از سوی کمیته‌های انتخاب و انتصاب مدیران مناطق مرکز استان‌ها تأیید شده و می‌توانند در آزمون حضوری و الکترونیکی شرکت کنند.

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به صورت حضوری و الکترونیکی و از سوی مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی افراد فرهنگی توانمند برای پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است.

همه داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن‌ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب منطقه مورد تأیید قرار گرفته است، باید از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 30 خرداد وارد سامانه شده و به سئوالات پاسخ دهند.

کسب حداقل 40 درصد از مجموع نمره آزمون توسط داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی فرآیند الزامی است. این آزمون با عنوان طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در آدرس LTMS.medu.ir برگزار می‌شود.

منابع آزمون و محتوای منابع در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران به آدرس entekhab.medu.ir و در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس LTMS.medu.ir برای داوطلبان قابل دریافت است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی