تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
زنجیره امید در جشنواره فیلم فجر؛

ویدئو/ لبخند حق کودکان است!

News Image Lead

زنجیره امید با تیزری از ساخت بیمارستان کودکان امید در کنار جشنواره فیلم فجر است و مخاطبین جشنواره را به مشارکت در ساخت بیمارستان امید دعوت می‌کند.

کد خبر: ۱۹۶۶۸
۱۵:۰۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ لبخند و سلامتی حق تمام کودکان است. کودکان آینده این سرزمین هستند. زندگی سالم و زیبا حق تمام کودکان است و باید همه دست به دست هم این شرایط را ایجاد کنیم.

 

به گزارش دیدارنیوز مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید که در تیر ماه ۱۳۸۶ شروع به کار کرده است در جهت لبخند و سلامتی کودکان، گام بزرگی برداشته است. این مؤسسه خدمات درمانی خود را با کمترین هزینه به کودکان زیر ۱۸ سال بدون در نظر گرفتن دین، نژاد و ملیت و طبق استانداردهای بین المللی در سه رشتۀ قلب، ارتوپدی و ترمیمی ارائه می‌دهد.

 

 زنجیره امید فقط یک مؤسسه خیریه برای درمان کودکان نیست؛ این مؤسسه با ورود تیم‌های بین المللی و در جریان همکاری با پزشکان فوق تخصص مجرب داخلی جهت ایجاد کیفیت مطلوب درمان، دوره‌های کوتاه مدت و بلندمدت آموزشی برگزار می‌کند و همچنین اولین مؤسسه خیریه است که در درون خود تیم فوق تخصصی پزشکان ایرانی و فرانسوی دارد. تاکنون ۱۰۵ تیم فرانسوی جهت انجام مأموریت پزشکی و تعامل درمانی و علمی و آموزشی به ایران سفر کرده‌اند. همچنین بیش از ۱۰۷ پزشک برای دوره های کوتاه مدت Observer و 3 پزشک برای دوره های بلند مدت Clinical اعزام شده است که توسط سفارت فرانسه تحت حمایت مالی قرار گرفته‌اند. یکی از شاخصه‌های مهم فعالیت‌های زنجیره امید، کاهش چشمگیر هزینه‌های درمان با بالاترین سطح استاندارد کیفیت درمان است.

 

بیمارستان امید

زنجیره امید در راه خود که ارائه بهترین خدمات درمانی به کودکان است وارد فاز جدیدی شده است. این فاز، ساخت بزرگترین پروژه بیمارستانی کشور است که با مشاوران بزرگی مثل APHP فرانسه (دستیار دولتی بیمارستان‌های پاریس) و همچنین شرکت تینا، این فرآیند شروع به کار کرده است. 

 

کشورمان در بیمارستان‌های کودکان، اغلب با کمبود شدید تخت و امکانات نوین مواجه‌ است. کمبود نیروی تخصصی و فوق تخصصی در پزشکی کودکان در کشور یکی از مشکلات اصلی است که نیاز به ایجاد فضایی پزشکی و آموزشی را ایجاب می‌کند که بتوان در کنار ارائه خدمات پزشکی همچنین فلوشیب رشته‌های مختلف کودکان را آموزش داد.

 

از این رو، با توجه به نبود مرکز تخصصی مناسب کودکان در کشور، مؤسسه زنجیره امید بعد از بررسی‌های بسیار تصمیم به ساخت بیمارستان امید نموده است.

 

زمین بیمارستان امید حدود ۲۵ هزار هکتار است که در منطقه جوادیه قرار دارد و در حال حاضر خاک برداری شده است و این پروژه حدود ۴ سال طول می‌کشد. این بیمارستان اولین مرکزفوق تخصصی جراحی اطفال در کشور است. همچنین این بیمارستان حدود ۸۰ هزار متر و با ۵۴۰ تخت خواب است و مشاوره‌ها و مطالعات فراوانی بر روی این پروژه شده و بر اساس یک طرح پزشکی، مطابق بر نیاز کشور طراحی شده است.

 

در زیر تیزر ساخت بیمارستان امید که پیش از هر فیلم جشنواره فجر به نمایش در می‌آید را می بینید:

 

 

 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی