تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
هر کس وطن را دوست داشته باشد در یک جبهه قرار می‌گیرد

ابطحی: حاکمیت قدر اتحاد احزاب برابر اسرائیل را بداند

محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اتحاد احزاب در برابر اسرائیل طبیعی است و حاکمیت باید قدر آن را بداند. اگر دوباره بر طبل فرقه‌ها و اختلاف نظر‌های سیاسی داخلی کوبیده شود و افراطی‌ها میدان را در دست بگیرند، طبیعتا این نقطه قوت در وحدت از بین می‌رود و به نقطه ضعف تبدیل می‌شود.

کد خبر: ۱۷۴۶۵۲
۱۸:۲۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

ابطحی

دیدارنیوز: عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه هر کس ایران را دوست دارد در برابر اسرائیل در یک جبهه قرار می‌گیرد، گفت: اتحاد احزاب در برابر رژیم صهیونیستی طبیعی است و حاکمیت باید قدر آن را بداند.

حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز در گفتگو با مهر در رابطه با اهمیت مواضع واحد چهره‌ها و جریان‌های سیاسی در برابر تعرض رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: همیشه در ایران این‌طور بوده است که در برابر خارجی‌ها، ملت وحدت داشتند و این انسجام طبیعی است و اگر غیر از این بود جای شک و شبهه وجود داشت و مشکل‌ساز بود.

وی با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس نیز همگان در دفاع از میهن متحد بودند، افزود: امروز نیز همینطور است،‌ای کاش مدیران کشور در شرایط عادی نیز بتوانند این مسئله را درک کنند و بفهمند که باید همیشه این وحدت و انسجام را حفظ کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات در رابطه با موضوع وفاق ملی که شعار دولت چهاردهم است، عنوان کرد: در دولت‌های مختلف همواره به دنبال وفاق ملی بودند، اما بخش‌های قدرت کمتر به وفاق ملی اهمیت می‌دادند، تصور من این است که موضوع مقابله با یک دشمن خارجی فراتر از وفاق ملی است.

ابطحی با بیان اینکه در مقابله با رژیم صهیونیستی، وطن در محور قرار دارد، تاکید کرد: طبیعی است در مقابل تعرض رژیم صهیونیستی ایران موضوعیت دارد و هر کس وطن را دوست داشته باشد در یک جبهه قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با قدرت آفرینی اتحاد سیاسیون در برابر تجاوز دشمن، اظهار کرد: این اتحاد دائمی است و اگر حاکمیت قدر آن را بداند می‌تواند قدرت آفرین باشد، ولی اگر دوباره بر طبل فرقه‌ها و اختلاف نظر‌های سیاسی داخلی کوبیده شود و افراطی‌ها میدان را در دست بگیرند، طبیعتاً این نقطه قوت در وحدت از بین می‌رود و به نقطه ضعف تبدیل می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی