تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
وزیر کشور اعلام کرد

خون یحیی السنوار، اسرائیل را به زوال نزدیک‌تر می‌کند

اسکندر مومنی، وزیر کشور نوشت: خون یحیی سنوار؛ مبارز و اسطوره مقاومت، قطعا رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را بیش از پیش به زوال نزدیک می‌کند.

کد خبر: ۱۷۴۱۰۰
۰۹:۴۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

خون یحیی السنوار، اسرائیل را به زوال نزدیک‌تر می‌کند

دیدارنیوز: وزیر کشور نوشت: خون یحیی سنوار؛ مبارز و اسطوره مقاومت، قطعا رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را بیش از پیش به زوال نزدیک می‌کند.

در متن پیام اسکندر مومنی می‌خوانیم: «بسم الله الرحمن الرحیم. شهادت الهام بخش و حماسی یحیی سنوار، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را به رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. رادمردی که همه عمرش را صرف مبارزه و جهاد علیه ظلم و اشغالگری کرد و چنین مرگ سرافرازانه و شورانگیزی، شایسته رهبر شجاعی، چون اوست.

یحیی سنوار از نسل مجاهدانی است که بعد از شهادت دشمنانشان را بیشتر می‌ترسانند. همان طور که سیدحسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه با شهادتشان، در رگ‌های جبهه مقاومت خون تازه‌ای دمیدند، شهید سنوار نیز حیات تازه‌ای را به مجاهدان راه آزادی قدس اعطا می‌کند.

خون این مبارز و اسطوره مقاومت، قطعا رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را بیش از پیش به زوال نزدیک می‌کند. آن فرمانده دلیر با شهادتی که از پیِ مبارزه تا آخرین قطره خون رقم زد به الگویی جاودانه و احیاگر نزد مجاهدان و رزمندگان جبهه حق تبدیل شد و به چهره تاریخ، روشنایی دیگر خواهد بخشید.»

خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، بعد از ظهر دیروز؛ جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ شهادت یحیی السنوار، رهبر حماس در حملات رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه را تایید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی