تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...
مافیای فیلترشکن‌ها سود هنگفتی نصیبشان شد

فاطمی: اهداف فیلترینگ محقق نشده/ رئیس‌جمهور وعده‌اش را عملی کند

احمد فاطمی، نماینده بابل در مجلس می‌گوید که اهداف فیلترینگ محقق نشده و مافیای فیلترشکن‌ها سود هنگفتی نصیبشان شده است. او گفت: امیدوارم شورای عالی فضای مجازی، وزیر ارتباطات و از همه مهم‌تر شخص رئیس‌جمهور که وعده برداشتن فیلترینگ را در ایام انتخابات داده بود، وعده خود را عملی کند تا اینگونه بتوان سکو‌های مجازی را کنترل کرد.

کد خبر: ۱۷۳۹۸۳
۱۱:۴۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

فاطمی: اهداف فیلترینگ محقق نشده/ رئیس‌جمهور وعده‌اش را عملی کند

دیدارنیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفع فیلترینگ دلیل نمی‌شود که فضای مجازی را رها کنیم. بلکه باید این فضا را کنترل و قانونمند کنیم.

احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درباره حکمرانی فضای مجازی و رفع فیلترینگ اظهار کرد: سوال اساسی که مطرح می‌شود این است که آیا اهداف کسانی که به دنبال فیلترینگ بوده‌اند محقق شده است یا خیر؟

وی ادامه داد: به عقیده بنده هم مردم و هم مسئولین به این موضوع رسیده‌اند که اهداف فیلترینگ محقق نشده است. بلکه برعکس، مافیای فیلترشکن‌ها سود هنگفتی نصیبشان شد و از سوی دیگر مدیریت فضای مجازی از دستمان خارج شد و کودکان و نوجوانان ما با فیلترشکن‌ها به سایت‌های غیرمجاز دسترسی پیدا کردند و این موضوع آسیب‌ها را بیشتر کرد.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم شورای عالی فضای مجازی، وزیر ارتباطات و از همه مهم‌تر شخص رئیس جمهور که وعده برداشتن فیلترینگ را در ایام انتخابات داده بود، وعده خود را عملی کند تا اینگونه بتوان سکو‌های مجازی را کنترل کرد.

فاطمی در پایان تاکید کرد:، اما رفع فیلترینگ دلیل نمی‌شود که فضای مجازی را رها کنیم؛ بلکه باید این فضا را کنترل و قانونمند کنیم. دولت چهاردهم نیز بر این موضوع تاکید داشته و معتقد است در صورت رفع فیلترینگ باید نظارت بیشتر و قانومندی بر این فضا داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی