تیتر امروز

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان
دیدار برگزار کرد

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود این بار به سراغ موضوع شیوه‌نامه انضباطی مصوب در وزارت علوم و بهداشت که در شهریور ۱۴۰۳ مصوب شده رفت و نشستی را برگزار کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.
مسعود! گردن ما و شما ندارد
افاضات اضافه

مسعود! گردن ما و شما ندارد

عوام الملک با اشاره به یکی از وعده‌های مسعود درباره فیلترینگ گفته: ما اشتباه شنیده بودیم که قصد داری فیلترینگ را رفع کنی. ما را بابت این اشتباه عفو کن و اگر خواستی گردنمان را بزن. گردن ما و شما...
ایران با هیچ کشوری اختلاف ندارد

مقتدایی: سفر‌های منطقه‌ای باعث توسعه روابط خارجی می‌شود

عباس مقتدایی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر‌های منطقه‌ای مسئولان کشور باعث تحکیم و توسعه روابط خارجی کشورمان می‌شود.

کد خبر: ۱۷۳۸۵۲
۱۱:۳۹ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

مقتدایی

دیدارنیوز: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر‌های منطقه‌ای مسئولان کشور باعث تحکیم و توسعه روابط خارجی کشورمان می‌شود.

عباس مقتدایی در گفتگو با رسانه خانه ملت با اشاره به سفر‌های منطقه‌ای مسئولان کشورمان گفت: ما به همسایگان خود این پیام را داده ایم که بر اساس منافع مشترک و متقابل و با حفظ اصول و چارچوب دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران آماده رقم زدن فصل جدیدی در روابط هستیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه ما معطوف به هیچ کشوری نیست و همه کشور‌ها در دیپلماسی جمهوری اسلامی بر اساس حکمت، عزت و مصلحت به طور یکسان تعریف شده اند و عملکرد و مواضع این کشور‌ها بر نوع تعامل ما با آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: باید هوشیاری لازم را داشته باشیم تا شیطنت بیگانگان که حفظ و تقویت روابط ایران با همسایگان را خلاف منافع خود می‌دانند بر روابط ایران و همسایگان اثر منفی نداشته باشد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: همسایگان نیز باید توجه کنند اگرچه جمهوری اسلامی سیاست حسن همجواری و توسعه روابط دو و چندجانبه را در پیش گرفته، اما با دقت نوع رفتار‌های کشور‌های دیگر را نیز رصد می‌کند.

وی ادامه داد: رویکرد جدید دستگاه دیپلماسی که توسعه همکاری با همسایگان و وحدت بین کشور‌های اسلامی دشمنان و رژیم صهیونیستی را نگران کرده و آن‌ها نمی‌خواهند این سیاست به نتیجه برسد از همین رو به دنبال اختلاف افکنی و قطبی سازی هستند، اما ایران اسلامی با هیچ کشوری اختلاف ندارد و به دنبال روابط دوستانه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی