تیتر امروز

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بقائی می‌گوید انگلیس از نفوذ خود برای توقف جنایات رژیم اشغالگر استفاده کند

ایران ادعاهای یک مقام انگلیسی را رد کرد

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعا‌های یک مقام امنیتی انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران را کاملا مردود توصیف کرد.

کد خبر: ۱۷۳۵۷۷
۱۰:۵۷ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

بقائی

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعا‌های یک مقام امنیتی انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

به نقل از رسانه وزارت خارجه، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های یک مقام امنیتی انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران را کاملا مردود توصیف کرد و تکرار این ادعا‌ها طی دو سال اخیر که بدون کوچکترین سند و مدرکی مطرح می‌شود را تقبیح کرد.

بقائی با اشاره به استفاده مکرر مقامات انگلیس از واژه «بالقوه» در توصیف اتهام‌های ساختگی علیه ایران، اقدام نهاد‌های امنیتی این کشور در اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران را در راستای سیاست «دشمن سازی» مصنوعی و تحریف افکار عمومی از نقش دولت انگلیس در استمرار نسل کشی فلسطینیان و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و به مقام‌های لندن توصیه کرد به جای طرح اتهام‌های بی اساس و مباحث گمراه کننده، از نفوذ خود برای توقف تجاوز و جنایات رژیم اشغالگر استفاده کنند.

بقائی همچنین با اشاره به میزبانی لندن از برخی گروه‌ها و تشکیلات تروریستی که با سو استفاده از مفهوم آزادی بیان، به صورت نظام‌مند به ترویج خشونت و تروریسم و نفرت پراکنی می‌پردازند، تکالیف حقوقی بین‌المللی همه دولت‌ها برای مقابله با تروریسم و تحریک به خشونت را یادآور گردید و خواستار تجدید نظر انگلیس در سیاست‌های غیرسازنده در قبال ملت ایران و منطقه غرب آسیا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی