تیتر امروز

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد

سیستان و بلوچستان از افتخارات مدرسه‌سازی در ایران است

پورگلیان، مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سیستان و بلوچستان از افتخارات مدرسه سازی در ایران است.

کد خبر: ۱۷۳۵۵۰
۱۸:۱۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

سیستان و بلوچستان از افتخارات مدرسه‌سازی در ایران است

دیدارنیوز _ استان سیستان و بلوچستان: مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سیستان و بلوچستان از افتخارات مدرسه سازی در کشور است.

پورگلیان امروز سمینار منطقه‌ای گروه ۸ دفاتر فنی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سیستان و بلوچستان بر حضور خیرین در مدرسه‌سازی تأکید کرد.

پورگلیان ضمن اشاره به تأثیر خیرین در افزایش سرانه فضا‌های آموزشی گفت: گسترش فرهنگ کار خیر در مدارس استان از مسائل کلیدی است.

وی گفت: حضور خیرین نه تنها به تأمین فضا‌های آموزشی کمک می‌کند، بلکه با نهادینه کردن فرهنگ کار خیر در بین دانش‌آموزان، آینده‌ای روشن‌تر برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

پورگلیان با اشاره به مشکلات آموزشی در سیستان و بلوچستان، از تلاش‌های نوسازی مدارس استان برای حل این معضلات تشکر کرد و گفت: ۶۰ درصد از مشکلات آموزشی کشور در این استان احساس می‌شود، اما ما به قوت و با تلاش مضاعف به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: با توسعه کار مدرسه‌سازی و فرهنگ‌سازی، معضلات آموزشی در این استان به تدریج برطرف شود.

این سمینار با حضور استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و یزد، به بررسی چالش‌ها و راهکار‌های موجود در زمینه نوسازی و توسعه فضا‌های آموزشی برگزار شد و به نقش کلیدی سیستان و بلوچستان در جهاد مدرسه‌سازی تأکید شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی