تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
لیگ قهرمانان آسیا ۲

حریف تراکتور از آسیا حذف شد!

بعد از ادعای باشگاه هندی موهان باگان درباره شرایط امنیتی در خاورمیانه و خودداری از سفر به تبریز برای مصاف با تراکتور ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) موهون باگان را از رقابت‌های آسیایی کنار گذاشت.

کد خبر: ۱۷۳۴۷۷
۱۲:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

حریف تراکتور نیامد و حذف شد!

دیدارنیوز: نماینده هند از مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا کنار گذاشته شد.

تیم فوتبال موهون باگان هند برای دیدار روز ۱۱ مهر در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیای ۲ مقابل تراکتور ایران، به بهانه مسائل غیرفوتبالی از سفر به ایران و حضور در تبریز خودداری کرد.

در همین راستا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اقدام باشگاه هندی را به‌نوعی «انصراف از رقابت‌ها» تلقی کرد و موهون باگان را از رقابت‌های آسیایی کنار گذاشت.

مطلب مرتبط:

بازی تراکتور - موهان باگان لغو شد

در بخشی از بیانیه AFC آمده است: «بر مبنای بند ۵.۲ آیین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیای ۲، کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید کرد که اقدام موهون باگان در عدم سفر به تبریز، انصراف از لیگ قهرمانان آسیای ۲ در نظر گرفته می‌شود.

به دنبال همین تصمیم، همه دیدار‌های موهون باگان در این رقابت‌ها لغو و خنثی خواهد شد. برای پرهیز از شبهات، هیچ امتیاز و گلی در دیدار‌های موهون باگان برای رده‌بندی دیدار‌های گروه A لیگ قهرمانان آسیای ۲ در نظر گرفته نمی‌شود. همچنین این پرونده به کمیته‌های مرتبط AFC برای اتخاذ تصمیمات مناسب ارجاع داده خواهد شد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی