تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
آذر منصوری اعلام کرد

اعمال فشار برخی نمایندگان به دولت خلاف قانون اساسی است

آذر منصورى، رئیس جبهه اصلاحات گفت: اعمال فشار برخى از نمایندگان مجلس به دولت چهاردهم در انتصابات جدید به ویژه در استاندارى‌ها برخلاف اصول قانون اساسى است.

کد خبر: ۱۷۳۰۸۰
۱۷:۱۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: رئیس جبهه اصلاحات گفت: اعمال فشار برخى از نمایندگان مجلس قانونگذارى به دولت چهاردهم در انتصابات جدید به ویژه در استاندارى‌ها برخلاف اصول قانون اساسى و موازین و قواعد تفکیک قوا است.

آذر منصورى، رئیس جبهه اصلاحات ایران در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: اعمال فشار برخى از نمایندگان مجلس قانونگذارى به دولت چهاردهم در انتصابات جدید به ویژه در استاندارى‌ها برخلاف اصول قانون اساسى و موازین و قواعد تفکیک قوا است و نام این رفتار هرچه هست، وفاق نیست.

وی افزود: این حق قانونى دولت جدید است که مدیران متناسب با گفتمان خود به کار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی