تیتر امروز

ترور حسن نصرالله/ ادامه حملات اسرائیل به لبنان/ تعداد آوارگان بیش از هر زمان دیگر در تاریخ است
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

ترور حسن نصرالله/ ادامه حملات اسرائیل به لبنان/ تعداد آوارگان بیش از هر زمان دیگر در تاریخ است

حمله تروریستی ارتش اسرائیل به بیروت با بمب‌های سنگرشکن و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان واکنش‌های جهانی را به این حادثه برانگیخت.
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
مردم تلاش کرده‌اند تولید را افزایش دهند، شیرینی آن را به کام مردم تلخ نکنید

تذکر یک نماینده به رئیس‌جمهور؛ پول کشاورزان هنوز پرداخت نشده!/ مردم ناراحت هستند

جواد حسینی کیا، نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: پول کشاورزان با گذشت ۲ ماه از دولت پرداخت نشده است و آن‌ها در پرداخت هزینه‌ها با مشکل مواجه‌اند.

کد خبر: ۱۷۳۰۱۴
۱۴:۲۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

تذکر یک نماینده به رئیس‌جمهور؛ پول کشاورزان هنوز پرداخت نشده!

دیدارنیوز: نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: پول کشاورزان با گذشت ۲ ماه از دولت پرداخت نشده است و آن‌ها در پرداخت هزینه‌ها با مشکل مواجه اند.

سید جواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: آقای پزشکیان با گذشت ۲ ماه مطالبه کشاورزان پرداخت نشده است، کشاورزان در مناطق سردسیر که دیر گندم‌های خود را تحویل دادند هم اکنون پول خرید بذر، کود و پرداخت هزینه‌های کشاورزی را ندارند و کسی به آن‌ها قرض نمی‌دهد. به چه کسی مراجعه کنند؟

وی ادامه داد: مردم تلاش کرده اند تولید را افزایش دهند. شیرینی آن را به کام مردم تلخ نکنید و به سازمان برنامه تذکر دهید مطالبات کشاورزان مناطق سردسیر را پرداخت کنند.

به نقل از رسانه خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ناراحت هستند و حق آن‌ها پرداخت نمی‌شود، در حالی که بانک‌ها در صورت تاخیر یک روزه پرداخت اقساط ضامنان را احضار کرده و از مردم می‌خواهند پولشان را پرداخت کنند، این برخورد دوگانه پایان یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی