تیتر امروز

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

تسلیت هلال احمر درپی شهادت حسن نصرالله

درپى شهادت سید حسن نصرالله با بمباران هوایی وحشیانه اسرائیل، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر پیام تسلیتی منتشر کرد.

کد خبر: ۱۷۲۹۵۲
۱۶:۳۳ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

تسلیت هلال احمر درپی شهادت حسن نصرالله

دیدارنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر ایران درپى شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادتی را که هنر مردان خدا می‌دانیم اینک در عروج ملکوتی سید شهدای حزب الله، با چشم جان درک کردیم و آخرین نقش از هنر آن شهید بصیر و شیرمرد شجاع جنوب لبنان را با رهبری رزمنده گونه‌اش در پیچ و خم‌های مقاومت، به خاطر سپردیم.

سیره عملی سید حسن نصرالله، این شهید بلندمرتبه و اعلی مقامِ میدان مقاومت، تا ابد در تاریخ اسلام زنده و پُر رهرو خواهد بود و پرتو‌های متجلی در سیرت بشردوستانه آن ابر مرد دوران معاصر که برگرفته از آموزه‌های نهضت حسینی (علیه السلام) بود، قطعا مشعل راه مجاهدان جوان مقاومت است.

بیش از سه دهه راهبری خردمندانه حزب الله لبنان در نقش یک دبیرکل مقتدر، دوراندیش و مهربان تنها گوشه‌ای از قدرت رهبری شهید سید حسن نصرالله بود که ان شاء الله این حجم از دوام و استواری برای حفظ لبنان، باقیات صالحات آن شهید بزرگوار خواهد شد.

اینجانب شهادت این برادر عزیزمان را به حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (روحی وارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالى)، بیت مکرم شهید سید حسن نصرالله، مردم مقاوم و عزیز غزه و ملت‌های سوگوار لبنان و ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح آن شهید عزیز، رحمت واسعه الهی، علو درجات و محشور شدن با سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (علیه السلام) را در رضوان الهی خواستارم.

پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال‌احمر»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی