تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس پلیس راه استان خبر داد

لغزندگی محورهای استان سمنان

موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان از لغزندگی محورهای استان خبر داد و گفت: از صبح امروز (شنبه) در بیشتر محور‌های استان شاهد بارش باران هستیم.

کد خبر: ۱۷۲۹۴۲
۱۳:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

لغزندگی محورهای استان سمنان

دیدارنیوز _ استان سمنان: رئیس پلیس راه استان سمنان از شناسایی و توقیف هفت کامیون بدون پلاک که با فاصله در یکی از محور‌های استان در حال تردد بودند، خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی امروز (هفتم مهر ماه) اظهار کرد: در محور سمنان به دامغان طی رصد و پایش تیم گروه کنترل عملیات ویژه هنگام گشت‌زنی، هفت دستگاه کامیون کشنده بدون پلاک که با فاصله از یک دیگر در حال تردد بودند، شناسایی و متوقف شدند.

او از لغزنده بودن محور‌های این استان خبر داد و افزود: از صبح امروز در بیشتر محور‌های استان شاهد بارش باران هستیم.

وی بر لزوم توجه ویژه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این شرایط آب و هوایی تاکید و بیان کرد: معمولاً در زمان بارش و بخصوص اولین بارش‌ها، شاهد لغزندگی بالای سطح جاده هستیم و رعایت نکات ایمنی در این شرایط از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان سمنان درباره رانندگی در این شرایط جوی تاکید کرد: انتظار می‌رود رانندگان در این شرایط با سرعت مطمئنه حرکت کنند. همچنین توصیه اکید می‌شود رانندگان پیش از سفر، از سلامت خودرو و بخصوص برف‌پاکن‌ها اطمینان حاصل کنند.

بزرگی از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست تا با رعایت فاصله طولی مناسب، توجه به سرعت مطمئنه و پرهیز از تغییر مسیر و ترمز‌های ناگهانی به کاهش سوانح جاده‌ای کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های استان بیابانی، خشک و بی‌روح هستند، اضافه کرد: همین ویژگی‌ها سبب شده که براثر خواب‌آلودگی‌های ناشی از رانندگی‌های طولانی‌مدت، شاهد فراوانی بالای واژگونی‌ها در استان باشیم؛ بنابراین توصیه می‌شود که رانندگان بعد از هر دو ساعت رانندگی حتماً استراحت کوتاهی داشته باشند و دوباره به سفر ادامه دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی