تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

انتقاد شدید «عمادالدین باقی» از روزنامه کیهان

عمادالدین باقی، تاریخ‌دان، پژوهشگر و نویسنده در حوزه حقوق بشر با انتقاد از روزنامه تندروی کیهان بابت تیتر اولش علیه رئیس‌جمهور نوشت: مصداق واقعی فتنه‌گر این است که درست زمانی‌که در صفحه اول، خبر و تصویر دیدار بزرگان اهل سنت با رهبری را می‌گذاری، تیتر اول را اعتراض به رئیس جمهوری درمورد پاسخ ندادن به سوال کیهان اختصاص بدهی، سوالی که در این شرایط بحرانی منطقه و ایران با علم‌کردن معاویه، دعوای شیعه و سنی راه بیندازی.

کد خبر: ۱۷۲۳۳۶
۱۲:۲۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

باقی

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: عمادالدین باقی، به انتقاد شدید از روزنامه کیهان پرداخت و خطاب به روزنامه شریعتمداری نوشت: تیتر اولتان مصداق واقعی فتنه‌گری است.

عمادالدین باقی در شبکه ایکس نوشت: «مصداق واقعی فتنه‌گر اینست که درست زمانیکه در صفحه اول، خبر و تصویر دیدار بزرگان اهل سنت با رهبری را می‌گذاری، تیتر اول را اعتراض به رئیس جمهوری درمورد پاسخ ندادن به سوال کیهان اختصاص بدهی، سوالی که در این شرایط بحرانی منطقه و ایران با علم‌کردن معاویه، دعوای شیعه و سنی راه بیندازی.»

باقی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی