تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید
استاد دانشکده آب دانشگاه جندی‌شاپور در ویژه برنامه اقتصاد، آب و سیاست

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید

مهدی قمیشی استاد دانشکده آب دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)، ضمن تاکید بر جانمایی غلط صنایع آب‌بر در استان‌های کویری، گفت: «یکی از بهترین راه‌حل‌های رفع بحران آب، واردات آب مجازی است.
ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق

پزشکیان: به دنبال رفع اختلافات با کشور‌های اروپایی هستیم

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری با بیان اینکه همه تلاشمان را برای احقاق حقوق مردم به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آن‌ها را اذیت کند می‌ایستیم، اعلام کرد: با کشور‌های اروپایی به دنبال راه‌حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوءتفاهمات هستیم.

کد خبر: ۱۷۲۳۰۳
۲۰:۵۳ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری گفت: مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آن‌ها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آن‌ها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آن‌ها می‌دانیم.

مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق

این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آن‌ها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آن‌ها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آن‌ها می‌دانیم.

کشور‌های منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می‌دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است، با شرکای تجاری‌مان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشور‌های اروپایی به دنبال راه‌حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوءتفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آن‌ها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.»

پزشکیان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی