تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در مرز‌های سیستان و بلوچستان

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در مرز‌های سیستان و بلوچستان و کشف ۲۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.

کد خبر: ۱۷۱۲۴۰
۱۷:۱۲ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در مرز‌های سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز _ استان سیستان و بلوچستان: فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل مرفین، هروئین و تریاک طی شبانه روز گذشته در عملیات‌های مسلحانه در مرز‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، طی عملیات‌های مقتدرانه و ضربتی به سرنخ‌هایی از قصد عناصر مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر و شناسایی شده حضور سوداگران مرگ را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، طی عملیات‌های مقتدرانه با درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، آنان را زمین‌گیر کنند.

سردار گودرزی بیان کرد: مرزداران موفق شدند طی این چند عملیات که با درگیری مسلحانه همراه بود، مقدار ۲۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل، ۴۰ کیلوگرم مرفین، ۲۱ کیلوگرم هروئین و ۱۴۹ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا در پایان از همکاری خوب نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرز‌های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی