تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد

بازگشت «ظریف» را به فال نیک می‌گیریم/ فعال‌شدن تندرو‌ها مهم نیست

محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بازگشت محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور گفت: ظریف یکی از دیپلمات‌های باسابقه و متخصص و صاحب‌نظر در سیاست خارجی و روابط بین‌الملل است. او قطعا می‌تواند کمک بسیار خوبی برای سیاست خارجی دولت پزشکیان باشد. من این اقدام را به فال نیک می‌گیرم.

کد خبر: ۱۷۱۱۶۴
۱۱:۵۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

بازگشت «ظریف» را به فال نیک می‌گیریم

دیدارنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به بازگشت محمدجواد ظریف، معاون راهبردری رئیس‌جمهور واکنش نشان داد.

محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرآنلاین درباره بازگشت محمدجواد ظریف به دولت گفت: «واقعیت این است که ظریف نقش بسیار مؤثری در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری داشت، مخلصانه و با تمام وجود وارد صحنه شد و هر کاری که از دستش بر می‌آمد، انجام داد. ظریف یکی از دیپلمات‌های باسابقه و متخصص و صاحب‌نظر در سیاست خارجی و روابط بین‌الملل است. او قطعاً می‌تواند کمک بسیار خوبی برای سیاست خارجی دولت پزشکیان باشد. من این اقدام را به فال نیک می‌گیرم.»

او با اشاره به تاثیر بازگشت ظریف به دولت در افکار عمومی و ناراحتی‌هایی که پس از استعفای او ایجاد شده بود، تاکید کرد: «این یک کار مثبت و یک قدردانی از زحمات بسیار صادقانه و مؤثر ظریف در ایام انتخابات بود. کلاً سیاست پزشکیان این است که از متخصصان و کارشناسان استفاده کند و ظریف یکی از بهترین کارشناسان سیاست خارجی و روابط بین‌الملل در ایران است. خوشبختانه این اقدام انجام شد و از پزشکیان تشکر می‌کنم که این تاثیر را در دولت حفظ کرد.»

بازگشت «ظریف» را به فال نیک می‌گیریم/ فعال‌شدن تندرو‌ها مهم نیست

صدر درباره رایزنی‌های پزشکیان در سکوت و آرامش برای بازگشت ظریف گفت: «این یک اقدام کارشناسانه، عاقلانه، جوانمردانه و مفید برای جمهوری اسلامی بود.»

او درباره احتمال فعال شدن تندرو‌ها علیه دولت و ظریف گفت: «این موضوع خیلی مهم نیست. خوشبختانه با توجه به سیاستی که پزشکیان در دولت وفاق ملی درپیش گرفت، تندرو‌ها هر گونه اقدامات تندی بخواهند انجام بدهند، مؤثر واقع نمی‌شود، همان گونه در مجلس موفق نشدند. پزشکیان سیاست‌های خوبی برای پیشبرد جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی