تیتر امروز

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.
سرهنگ احمد شیرانی خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های شمالی

طبق اعلام پلیس راهور فراجا، در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های خوشبختی، پورکان و کندر و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده بایجان، حد فاصل شنگلده تا گزنک و محدوده‌های رینه، آب اسک و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین است.

کد خبر: ۱۷۱۰۰۷
۱۹:۳۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های شمالی

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در تمام محور‌های شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش دریافتی از دوربین‌های مرکز کنترل، در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های خوشبختی، پورکان و کندر و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده بایجان، حد فاصل شنگلده تا گزنک و محدوده‌های رینه، آب اسک و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده فیروز کوه افزود: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده پل سفید و آزادراه رشت – قزوین محدوده ورودی رودبار نیز پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل ۲ تا تونل ۱ و محور بومهن – تهران محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

شیرانی با اشاره به سایر محور‌های کشور گفت: در آزادراه قزوین - کرج، کرج – تهران محدوده‌های حسین آباد، پایانه شهید کلانتری، استاندارد و حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک پرحجم، اما در حال حرکت گزارش شده است.

وی در پایان اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی