تیتر امروز

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در دولت‌های گذشته گاهی مسائل جزئی وقت زیادی از دولت‌ها می‌گرفت

توصیه عارف درباره انتصابات در دستگاه‌های اجرایی

محمدرضا عارف، معاون‌اول رئیس‌جمهور درباره انتصابات در دستگاه‌های اجرایی گفت: وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دایره انتخاب خود را از مرکز کشور فراتر برده و نخبگان را در هر استان و شهرستانی شناسایی و به‌کارگیرند.

کد خبر: ۱۷۰۸۰۶
۰۸:۳۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

توصیه عارف درباره انتصابات در دستگاه‌های اجرایی

دیدارنیوز: معاون‌اول رئیس‌جمهور درباره انتصابات در دستگاه‌های اجرایی گفت: وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، موضوع ایجاد هماهنگی میان معاونین خود را مورد توجه جدی قرار داده و دایره انتخاب خود را از مرکز کشور فراتر برده و نخبگان را در هر استان و شهرستانی شناسایی و به‌کارگیرند.

محمدرضا عارف در جلسه چهارشنبه‌شب هیأت دولت، با قدردانی از اقدامات انجام‌شده از سوی دستگاه‌های مختلف در بخش دولتی و خصوصی برای برگزاری شایسته آیین پیاده‌روی اربعین، با بیان این‌که «طبق گزارش‌ها، ارتقای کیفی برگزاری این مراسم امسال نیز ادامه داشته و زوار رضایت بیشتری دارند»، گفت: لازم است از همکاری‌های صمیمانه دولت و مردم عراق نیز در این راستا تشکر کنیم.

وی در ادامه با تبریک به وزرا و آرزوی موفقیت برای ایشان، افزود: در مدت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، شاهد همدلی کم‌سابقه‌ای میان دولت و مجلس بودیم که باید از این بابت از مجلس شورای اسلامی و نیز هماهنگی و یکپارچگی وزرای پیشنهادی قدردانی کنم. این همدلی پیام‌های ارزشمندی به دنبال داشت و نشان داد که وفاق ملی نه صرفا یک شعار، که یک نگاه و رویکرد جدید در حکمرانی است.

وی بالا بودن سطح متوسط آرای نمایندگان مجلس به وزرا را، نشانه همراهی مجلس با رویکرد وفاق ملی دانست که قطعا بازتاب مثبتی در داخل و خارج کشور خواهد داشت و خاطرنشان کرد: حرکت دولت در ۴ سال آینده بر سه محور استوار خواهد بود، یکی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، دوم سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی و سوم برنامه هفتم توسعه.

معاون‌اول رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که «در دولت‌های گذشته گاهی مسائل جزئی وقت زیادی از دولت‌ها می‌گرفت»، بر اهمیت پرهیز از مشغول شدن دستگاه‌های اجرایی به مسائل جزئی تاکید و تصریح کرد: انتصابات در دستگاه‌های اجرایی باید فارغ از قومیت، جنسیت، مذهب و گرایش‌های سیاسی، صرفا بر پایه شایسته‌سالاری باشد. وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، موضوع ایجاد هماهنگی میان معاونین خود را نیز مورد توجه جدی قرار دهند و تلاش کنید دایره انتخاب خود را از مرکز کشور فراتر برده و نخبگان را در هر استان و شهرستانی شناسایی و به‌کارگیری کنید.

وی همچنین به برنامه دولت چهاردهم برای تربیت نسلی جدید از مدیران جوان با همکاری بنیاد نخبگان اشاره کرد و از وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست، نسبت به انتخاب جوانان توانمند و دارای تجربه برای مسئولیت‌ها اهتمام داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی