تیتر امروز

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست
تاثیرات متقابل فرهنگ و سیاست در گفت‌وگو با یک پژوهشگر فرهنگی

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست

با خسرو طالب‌زاده از مدیران فرهنگی سابق و پژوهشگر فرهنگی درباره تاثیرات متقابلی که فرهنگ و سیاست نسبت به هم دارند گفت‌وگو کردیم.
اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد
در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه، با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد

در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و در ادامه بخش دوم گفت‌وگو درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت را پی گرفتیم.
خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست
افاضات اضافه

خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست

عوام‌الملک این هفته در نامه خود به حضرت مسعود، هیچ‌چیزی را از قلم نینداخته و از بازی استقلالی‌ها زیر بارش بطری تا ماجرای پاول و کلنگ بوشهری را یادآوری کرده است.
حامی مالی هریس خبر داد

رقابت نزدیک کامالا هریس و دونالد ترامپ

چانسی مک‌لین، مدیر کمیته اقدام سیاسی «فیوچر فوروارد» می‌گوید که برخلاف نظرسنجی‌های خارجی که هریس را خیلی جلوتر از رقیب جمهوری‌خواهش دونالد ترامپ نشان می‌دهند، نظرسنجی‌های داخلی رقابت بسیار نزدیک‌تر و دشوارتری را نشان می‌دهند.

کد خبر: ۱۷۰۶۸۴
۰۹:۲۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

حامی مالی هریس: نظرسنجی‌های داخلی رقابت دشواری با ترامپ را نشان می‌دهند

دیدارنیوز: چانسی مک‌لین، مدیر کمیته اقدام سیاسی «فیوچر فوروارد» که حامی مالی خصوصی اصلی کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است، می‌گوید که برخلاف نظرسنجی‌های خارجی که هریس را خیلی جلوتر از رقیب جمهوری‌خواهش دونالد ترامپ نشان می‌دهند، نظرسنجی‌های داخلی رقابت بسیار نزدیک‌تر و دشوارتری را نشان می‌دهند.

به گزارش «رویترز»، مک‌لین دوشنبه شب در جریان کنوانسیون ملی دموکرات‌ها که در شیکاگو در حال برگزاری است گفت در جایی که هریس در نظرسنجی‌های عمومی از ترامپ جلوتر است، ارقام فیوچر فوروارد کمتر خوش‌بینانه هستند.

به نقل از العربیه، سازمان مک‌لین که مبالغ زیادی برای حمایت از هریس جمع‌آوری کرده است، نظرسنجی‌های گسترده‌ای انجام داده و صد‌ها آگهی دیجیتال و تلویزیونی را برای حمایت از نامزدی او آزمایش کرده است.

داده‌های آن‌ها که از نظرسنجی بیش از ۳۷۵ هزار آمریکایی از زمان معرفی هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها جمع‌آوری شده است، نشان می‌دهد که رقابت در ایالت‌های کلیدی بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی است که قبلاً تصور می‌شد. با وجود پیشتازی هریس در نظرسنجی‌های ملی و چند ایالت مهم، مک‌لین تأکید کرد که رقابت وی با ترامپ کماکان بسیار تنگاتنگ است.

مک‌لین اشاره کرد که افزایش حمایت از هریس، به‌ویژه از سوی جوانان رنگین‌پوست، باعث شده است تا موقعیت چند ایالت «کمربند خورشیدی» مانند نوادا، آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی که معمولاً جمهوری‌خواه هستند، به نفع دموکرات‌ها تغییر کند. با این حال، پنسیلوانیا همچنان مهمترین ایالت نوسانی باقی می‌ماند، و رقابت در آنجا به مثابه انداختن «شیر یا خط» توصیف شده است.

به گفته رویترز، با وجود پیشرفت هریس، مک‌لین هشدار داد که او هنوز نتوانسته است ائتلافی از رای‌دهندگان سیاهپوست و اسپانیایی‌تبار و جوانانی که جو بایدن را در سال ۲۰۲۰ به پیروزی رساندند را به‌طور کامل بازسازی کند.

او همچنین اشاره کرد که رای‌دهندگان به دنبال موضع‌گیری‌های سیاسی دقیق‌تری از هریس هستند و نه صرفاً بیانیه‌های کلی و شعار. در نهایت، مک‌لین بر لزوم ارائه نمونه‌های ملموسی از چگونگی تفاوت سیاست‌های هریس با بایدن و تمرکز وی بر بهبود شرایط اقتصادی رای‌دهندگان تأکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی