تیتر امروز

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند
چهارمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند

در ادامه برنامه تاریخ شفاهی، گفت و گو با علی شمس اردکانی اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که منصوب مستقیم رهبر انقلاب بود را ادامه دادیم و در این برنامه به تاریخ لوله صلح و نقش مهمان برنامه...
جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ روانبخش: میدری از اصلاح طلبان تندرو است
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ روانبخش: میدری از اصلاح طلبان تندرو است

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
مخالفت صباغیان با وزیر پیشنهادی امور خارجه

یک نماینده خطاب به عراقچی؛ دستاورد‌های حاصل از برجام را بگویید

محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس، خطاب به عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: وقتی کسی معامله‌ای می‌کند تا جنس را نگیرد هزینه آن را پرداخت نمی‌کند. حتی قرآن ما هم تاکید می‌کند وقتی می‌خواهید معامله‌ای کنید تمام جوانب آن را بسنجید. شما معامله کردید، قراردادی را امضا کردید، تمام تعهدات آن را انجام دادید، اما طرف مقابل آن را اجرا نکرد. از شما تقاضا دارم دستاورد‌های حاصل از برجام را برای ما برشمارید.

کد خبر: ۱۷۰۵۷۳
۱۲:۱۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

یک نماینده خطاب به عراقچی؛ دستاورد‌های حاصل از برجام را بگویید

دیدارنیوز: نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: آقای عراقچی وقتی کسی معامله‌ای می‌کند تا جنس را نگیرد هزینه آن را پرداخت نمی‌کند. حتی قرآن ما هم تاکید می‌کند وقتی می‌خواهید معامله‌ای کنید تمام جوانب آن را بسنجید.

محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز مجلس به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت سیدعباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه، گفت: باید اصلاح ساختاری صورت بگیرد و آقای پزشکیان به برخی از نکات و موضوعاتی که موجب توقف دولت‌های قبلی شده بود توجه بیشتری داشته باشند. اصلاح ساختار سیاسی و اداری باید مورد توجه رئیس جمهور محترم باشد.

وی ادامه داد: آقای عراقچی بنده به این دولت رای دادم دولت را قبول دارم و از اکثر وزرا هم حمایت می‌کنم. مخالفت بنده با شما این است که چطور شما یک فرد صاحب تجربه هستید، آقای ظریف یک فرد شناخته شده و با تجربه هستند، شما برای توافق و قرارداد با طرف خارجی با آقای ظریف وارد مذاکراتی شدید که به برجام منتهی شد.

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: آقای عراقچی وقتی کسی معامله‌ای می‌کند تا جنس را نگیرد هزینه آن را پرداخت نمی‌کند. حتی قرآن ما هم تاکید می‌کند وقتی می‌خواهید معامله‌ای کنید تمام جوانب آن را بسنجید. شما معامله کردید، قراردادی را امضا کردید، تمام تعهدات آن را انجام دادید، اما طرف مقابل آن را اجرا نکرد. از شما تقاضا دارم دستاورد‌های حاصل از برجام را برای ما برشمارید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی