تیتر امروز

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین
از چشم جهان (۱۶۶)

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین

اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن شاهدیم، اوکراین به روسیه حمله کرده است. هم اکنون در جهانی به سر می‌بریم که اوکراین، تا این لحظه، بخشی از خاک روسیه را که تقریبا به اندازه شهر نیویورک است،...
هرچه سریعتر دولت چهاردهم تشکیل شود/ افزایش سرعت اینترنت اولین وظیفه وزیر ارتباطات است
بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

هرچه سریعتر دولت چهاردهم تشکیل شود/ افزایش سرعت اینترنت اولین وظیفه وزیر ارتباطات است

جلسه علنی مجلس با حضور محمد باقر قالیباف و برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور برگزار شد. رضا جباری، نماینده...
گفتگوی تلفنی علی باقری و بدر عبدالعاطی

ایران و مصر آخرین تحولات غزه را بررسی کردند

بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه مصر در گفتگوی تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در خصوص آخرین روند تحولات مرتبط با گفتگو‌ها برای توقف نسل‌کشی اسرائیلی‌ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.

کد خبر: ۱۷۰۵۴۵
۲۱:۰۵ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

باقری

دیدارنیوز: علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه و بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه مصر در خصوص آخرین تحولات گفتگو‌های مربوط به توقف جنایت صهیونیست‌ها در غزه رایزنی کردند.

بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، بعد از ظهر امروز شنبه در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در خصوص آخرین روند تحولات مرتبط با گفتگو‌ها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه در این گفتگوی تلفنی با اشاره به در پیش گرفتن جنایت در عرصه میدانی و خدعه و فریبکاری در مذاکرات از سوی باند جنایتکار و تبهکار مستقر در تل‌آویو گفت: آمریکا با حمایت علنی از جنایت صهیونیست‌ها ثابت کرده که شریک جرم جنایت است و نمی‌تواند میانجی بی‌طرف باشد و به طور مستمر در صدد مانع تراشی در روند توقف جنایت رژیم اشغالگر و تشویق به نسل‌کشی توسط صهیونیست‌ها است.

سرپرست دستگاه دیپلماسی با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی و مشروع خود را برای پاسخ مشروع به جنایت رژیم صهیونیستی محفوظ دانسته و مردم فلسطین نیز با شجاعت مثال زدنی خود در مقابل رژیم صهیونیستی تسلیم نمی‌شوند.

بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر نیز ضمن اشاره به برگزاری نشست چندجانبه جهت برقراری آتش‌بس در غزه در قاهره گفت: تلاش مصر معطوف به کمک به مردم فلسطین و توقف فوری جنایت صهیونیست‌ها در غزه است.

وزیر امور خارجه مصر با اشاره به کمبود شدید غذا و دارو  در نوار غزه و شیوع بیماری‌های مختلف در این منطقه گفت: امروز نیازمند اجماع جامعه بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس هر چه سریع‌تر در غزه هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی