تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

۴ فعال غیرمجاز ارزی دستگیر شدند

مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری ۴ نفر فعال غیر مجاز ارزی خبر داد و گفت: این افراد قبلا نیز توسط این پلیس در خصوص معاملات ارزی غیرمجاز دستگیر شده بودند، اما همچنان اقدام به فعالیت غیرمجاز ارزی می‌کنند.

کد خبر: ۱۷۰۳۷۷
۱۳:۲۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

۴ فعال غیرمجاز ارزی دستگیر شدند

دیدارنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری ۴ نفر فعال غیر مجاز ارزی خبر داد و گفت: این قاچاقچیان در این دفتر اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان شریعتی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی بدون مجوز اقدام به نصب برچسب روی شیشه واحد صنفی با عنوان سکه و صراف کرده‌اند.

افشاری بیان کرد: این افراد قبلاً نیز توسط این پلیس در خصوص معاملات ارزی غیرمجاز دستگیر شده بودند، اما همچنان اقدام به فعالیت غیرمجاز ارزی می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری این ۴ قاچاقچی خبر داد و گفت: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل مقدار ۳۰۰۰ دلار کانادا، ۱۰۰۰۰ لیر ترکیه، ۹۲۰۰ دلار و ۵۴۵۰ یورو به همراه تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیرمجاز ارزی کشف که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی