تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
بر اساس یک نظرسنجی جدید اعلام شد

هریس از ترامپ صادق‌تر است!

یک نظرسنجی جدید نشان داد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان نامزد صادق‌تر، منضبط‌تر و پایبندتر به دموکراسی وارد مرحله نهایی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری می‌شود.

کد خبر: ۱۷۰۳۷۱
۱۲:۳۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

هریس

دیدارنیوز: آمریکایی‌ها در مورد توانایی ترامپ و هریس برای پیروزی در انتخابات نوامبر، تقریبا پنجاه پنجاه هستند.

به نقل از العربیه، همزمان درصد‌های مشابهی از آمریکایی‌ها می‌گویند که هریس و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین، دیدگاه درستی برای کشور دارند و رهبران قدرتمندی هستند که می‌توانند در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز شده و از توانایی مقابله با بحران‌ها برخوردارند.

این نظرسنجی توسط مرکز تحقیقات روابط عمومی «آسوشیتدپرس – نورک» انجام شد و نتایج آن شامگاه سه‌شنبه ۲۳ مرداد انتشار یافت.

هریس در مورد مسائل مربوط به نژاد، نابرابری، سیاست سقط جنین و مراقبت‌های بهداشتی نسبت به ترامپ برتری دارد، در حالی که آمریکایی‌ها تمایل بیشتری به این باور دارند که ترامپ در ارتباط با مدیریت اقتصاد و موضوع مهاجرت، عملکرد بهتری خواهد داشت.

بر اساس همین نظرسنجی، از هر ۱۰ آمریکایی، ۴ نفر گفتند که هریس از ترامپ صادق‌تر است.

به نظر تقریباً نیمی از آمریکایی‌های مورد بررسی در این نظرسنجی، «پایبندی به دموکراسی» و «انضباط»، ویژگی‌هایی هستند که هریس به شکل بهتری از آن‌ها برخوردار است.

از هر ۱۰ بزرگسال در آمریکا، ۴ نفر ترامپ را رهبری قدرتمند می‌دانند و تقریباً همین نسبت در مورد هریس نیز همین نظر را دارند.

از هر ۱۰ آمریکایی، ۴ نفر می‌گویند که ترامپ توانایی مدیریت بحران‌ها را دارد و درصد مشابهی نیز تاکید دارند هریس برای این کار مناسب‌تر است.

در ماه ژوئیه، قبل از این که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کند، از هر ۱۰ آمریکایی فقط ۲ نفر بر این باور بودند که او توانایی بیشتری برای پیروزی دارد، در حالی که حدود دو برابر این تعداد معتقد بودند که ترامپ از قدرت بیشتری برای پیروزی برخوردار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی