تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
در جلسه هیئت دولت مطرح شد

تجلیل رئیس‌جمهور از قهرمانان و مدال‌آواران در المپیک

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری پس از پایان کار ورزشکاران ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴، از قهرمانان و مدال‌آواران کشور در این مسابقات تجلیل کرد.

کد خبر: ۱۷۰۲۱۹
۲۰:۵۶ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

تجلیل رئیس‌جمهور از قهرمانان و مدال‌آواران در المپیک

دیدارنیوز: رئیس جمهور با تبریک درخشش ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک و تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران این مسابقات به‌ویژه دختران قهرمان کشور بر حمایت و پشتیبانی ویژه از افتخارآفرینان ورزشی کشور تأکید کرد.

مسعود پزشکیان در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با تبریک درخشش ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک و تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران این مسابقات بویژه دختران قهرمان کشور بر حمایت و پشتیبانی ویژه از افتخارآفرینان ورزشی کشور تأکید کرد و گفت: جامعه ورزش و نظام ورزش قهرمانی کشور باید بیش از پیش قدر این قهرمانان و افتخار آفرینان به عنوان سرمایه‌های ملی را بداند و حمایت و پشتیبانی مستمر از آن‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس جمهور همچنین با تأکید برتوجه ویژه دولت به امر تعلیم و تربیت گفت: در دولت چهاردهم توجه به آموزش و پرورش و ارتقای شأن و جایگاه معلمان عزیز از اولویت‌ها خواهد بود.

در این جلسه همچنین عارف معاون اول رئیس جمهور ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های انسیه خزعلی، ابراز امیدواری کرد زهرا بهروزآذر معاون جدید زنان و خانواده دولت با اتکاء به سوابق ارزشمند خود بتواند مسائل و مطالبات زنان را پیگیری کند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تجلیل از تلاش‌ها و دستاورد‌های دهقانی فیروزآبادی و قاضی‌زاده‌هاشمی، برای حسین افشین و سعید اوحدی معاونان جدید رئیس جمهور در معاونت علمی و فناوری و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گزارشی تفصیلی به اقدامات دستگاه‌های سیاست خارجی برای تبیین واقعیت‌های جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین اقدام تروریستی این رژیم در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه از جمله حضور در نشست فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد، نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی با مشارکت وزرای خارجه و نمایندگان عالی‌رتبه کشور‌های عضو در جده و دیدار‌های متعدد با وزرای کشور‌های مختلف از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا اشاره کرد.

در ادامه جلسه هیئت دولت همچنین رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه از افزایش حجم و تراز بسیار خوب این دریاچه به‌رغم وقوع پدیده گنبد حرارتی در کشور خبر داد.

وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز در گزارشی به عملکرد وزارت ارشاد در سه سال گذشته در حوزه کتاب، سینما، موسیقی و حج پرداخت و خبرداد: اعزام عمره‌گذاران پس از ۹ سال وقفه از اواخر مرداد ماه امسال آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش نیز در گزارش خود عبور از چالش‌هایی، چون همه‌گیری کرونا و تعطیلی مدارس، مطالبات انباشته شده معلمان و بازنشستگی گسترده فرهنگیان را از موفقیت‌های این وزارتخانه در سه سال گذشته برشمرد و گفت: تصویب نقشه راه اجرای سند تحول آموزش و پرورش، تحقق رتبه‌بندی معلمان، جذب و استخدام معلمان و اجرای مصوبه امتحانات نهایی دانش‌آموزان از دیگر دستاورد‌های آموزش پرورش در این مدت بوده است.

در گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز علاوه بر اقدامات انجام شده برای توسعه اینترنت و تقویت پیام‌رسان‌های داخلی در سراسر کشور، انجام طرح‌هایی، چون توسعه فیبر نوری با پوشش بیش از ۴۰ درصد شهر‌ها به عنوان بزرگترین طرح اجرای شده تاریخ ارتباطات کشور، رکوردشکنی در پرتاب ماهواره و همچنین پیشرفت شبکه ملی اطلاعات تا ۶۰ درصد از اقدامات و دستاورد‌های مهم این وزارتخانه طی سه سال گذشته برشمرده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی