تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم
مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک
افاضات اضافه

مسعود جان! روز جهانی هندوانه مبارک

عوام‌الملک در ادامه نامه‌های خواندنی خود به مسعود، رییس خواص‌الدوله به سکوت اخیر آنها در ماجرای نظمیه‌ها و نسوان اشاره کرده و روز جهانی هندوانه را به او و تیمش تبریک گفته است.
تودیع و معارفه معاونان پارلمانی ریاست جمهوری

لیست وزرای پیشنهادی فراجناحی است

شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونان پارلمانی پیشین و جدید اعلام کرد که لیست وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور، فراجناحی است.

کد خبر: ۱۷۰۱۱۷
۱۱:۴۰ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این‌که «لیست وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور، فراجناحی است»، گفت: وزرای پیشنهادی براساس توانمندی، انتخاب شده‌اند.

شهرام دبیری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونان پارلمانی پیشین و جدید رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی اظهار کرد: فردا (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) اسامی کابینه به مجلس معرفی خواهد شد. اسامی تقریبا مشخص است و یکی دو نفر هم امروز نهایی می‌شود.

وی افزود: لیست وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور، فراجناحی است و وی از تمامی گروه‌های سیاسی، لیست گرفته و آن‌ها را بررسی کرده و براساس توانمندی، افراد را انتخاب کرده‌است.

دبیری در پایان گفت: ضمن احترام برای نظرات نمایندگان مجلس، امیدواریم با رویکرد مثبت لیست را بررسی کنند. ما هم خواسته‌های نمایندگان را مدنظر داریم و سعی می‌کنیم با تعامل، امور را به پیش ببریم.

مسعود پزشکیان طی حکمی شهرام دبیری را به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب کرد. پیش از این سید محمود حسینی پور سرپرستی این معاونت را به جای سیدمحمد حسینی در دولت سیزدهم بر عهده داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی