تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
گفت‌وگوی پسا انتخاباتی دیدارنیوز با یک فعال سیاسی از جریان انقلاب

عبدالرحمن معاشر: ۱۰ میلیون ریزش رای اصولگرایی، نتیجه عملکرد دولت سیزدهم بود/ صدا و سیما باید متحول شود

در ایام پسا تحلیف مسعود پزشکیان و در ایامی که اسرائیل مهمان مراسم رسمی جمهوری اسلامی یعنی اسماعیل هنیه را در تهران ترور کرد، در استودیو دیدارنیوز میزبان یک فعال سیاسی جریان موسوم به انقلاب بودیم.

کد خبر: ۱۶۹۸۱۶
۱۴:۳۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

عبدالرحمن معاشر: ۱۰ میلیون ریزش رای اصولگرایی، نتیجه عملکرد دولت سیزدهم بود/ صدا و سیما باید متحول شود

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: در روزهایی که مسعود پزشکیان کلید پاستور را تحویل گرفته و در حال آماده شدن برای معرفی کابینه خود به مجلس شورای اسلامی است، در استودیو دیدارنیوز میزبان عبدالرحمن معاشر دبیرکل جوان جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی از تشکل های جریان انقلاب، بودیم.

تشکل تحت مدیریت آقای معاشر در دور اول انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت کرد و در دور دوم به نظر می‌رسد از مسعود پزشکیان حمایت کرده باشد، چون در این خصوص سکوت کرد، اما با توجه به جنس اظهاراتش می‌شود فهمید که در دور دوم به آقای پزشکیان تمایل داشته است. 

با عبدالرحمن معاشر درباره کیفیت انتخابات ریاست جمهوری، آینده دولت چهاردهم و عملکرد دولت سیزدهم گفت‌وگو کردیم.

ویدیوی کامل این گفت‌وگو را در اینجا، یوتیوب و آپارات دیدارنیوز ببینید و بشنوید

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
0
0
سلام .جناب عبدالهی عزیز و محترم در بررسی های صورت پذیرفته تمام نهاد های نظامی و امنیتی تاکید موکد شده بر این موضوع که سقوط هلیکوپتر مرحوم رئیسی ناشی از وضعیت بد جوی و موارد دیگر بوده است .مهمان عزیز برنامه به این مورد توجه نمی کنند که این مبحث اولین بار توسط میشه امیر در تلویزیون ماهواره ای عامل وهابیت مطرح شده است و به آن دامن زده شده و باعث ایجاد شایعه گردیده است و مطرح می‌فرمایند و دم از بازدارندگی می‌زنند!! در بررسی های صورت گرفته بر بدنه و داخل و بر بدن مطهر شهدای سانحه اثری از پرتابه یا ترکش و یا انفجار بمب دیده نشده است . در این وضعیت پیش آمده موجود به هیچ وجه به صلاح کشور نیست مطرح شدن موارد اینچنین . کما اینکه در همان ابتدا رژیم قاتل و کثیف صهیونیستی اذعان کرد که هیچ نقشی در این حادثه نداشته است .جناب عبدالهی لطف کنید و ادامه برنامه تاریخ شفاهی با حضور جناب شمس اردکانی و جناب مجلسی را آماده و پخش بفرمایید .در خصوص سایت شما و عملکرد آن بدانید که بر هژمونی بی بی سی فارسی تاثیر گذاردند با بودجه اندک و نیروهای اندک و وطن پرست .سلامت و پایدار باشید .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی