تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ صبح فردا؛ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید هنیه/ اجتماع مردم تهران +ویدیو
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ صبح فردا؛ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید هنیه/ اجتماع مردم تهران +ویدیو

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.

عارف: رای اعتماد به کابینه، نشانه همکاری دولت و مجلس برای خدمت به مردم است

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه هدف همه ما خدمت به نظام و مردم است، گفت: از ناحیه دولت این نگاه را در همه امور خواهیم داشت و امیدوارم با همکاری مجلس آن را تقویت کنیم که اولین نمود آن رأی اعتماد به اعضای کابینه است.

کد خبر: ۱۶۹۶۱۸
۱۳:۵۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

عارف: رای اعتماد به کابینه، نشانه همکاری دولت و مجلس برای خدمت به مردم است

دیدارنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به نظام و مردم است، گفت: از ناحیه دولت این نگاه را در همه امور خواهیم داشت و امیدوارم با همکاری مجلس آن را تقویت کنیم که اولین نمود آن رأی اعتماد به اعضای کابینه است.

محمدرضا عارف در جلسه صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ هیئت دولت با «تسلیت شهادت مجاهد گرانقدر حاج اسماعیل هنیه به امت اسلامی و بویژه مردم فلسطین»، آن را ضایعه‌ای بزرگ دانست و افزود: ما افتخار میزبانی ایشان برای مراسم تحلیف رئیس جمهور را داشتیم و از این بابت تاسف و تاثر ما بیشتر است. این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و ضمن پیگیری گزارش نهاد‌های ذی‌ربط، این مسئله را با جدیت و قدرت دنبال خواهیم کرد تا احساس نکنند که در آغاز به کار دولت وفاق ملی می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای بزنند.

وی با تاکید بر این‌که «توان و قدرت بالای نظام با این اقدامات شیطنت آمیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد»، افزود: بدون شک جبهه مقاومت مسیر خود را ادامه خواهد داد و مردم و نظام ما هم کماکان در کمک به مقاومت اسلامی و یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین تردید و درنگ نخواهند کرد.

وی با «قدردانی از مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس بدلیل برگزاری موفق مراسم تحلیف رئیس‌جمهور»، اظهار داشت: با تحلیف رئیس جمهور و استقرار دولت جدید در کشور فضای رقابتی به فضای صمیمی و رفاقتی تبدیل شده است و این از افتخارات نظام و یک جشن ملی است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به حضور گسترده مقامات خارجی از کشور‌های مختلف اظهار داشت: امیدوارم با توجه به اولویت‌های دولت چهاردهم روابط با کشور‌های دوست را گسترش و توسعه دهیم.

وی با تشکر از بیانات دلگرم کننده رهبر معظم انقلاب در ملاقات با برخی از میهمانان مراسم تحلیف درخصوص تقویت روابط با کشور‌های دوست و برادر، بر لزوم پیگیری توافقات کمیسیون‌های مشترک با سایر کشور‌ها تاکید کرد.

عارف با تاکید بر اینکه فضای دیروز مجلس و پیام اصلی مراسم همدلی و تعامل خوب دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم است، افزود: هدف همه ما خدمت به نظام و مردم است، از ناحیه دولت این نگاه را در همه امور خواهیم داشت و امیدوارم با همکاری مجلس آن را تقویت کنیم که اولین نمود آن رأی اعتماد به اعضای کابینه است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین ضمن تقدیر از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های برگزار کننده مراسم تحلیف، از صبر و تحمل مردم تهران به دلیل اعمال برخی محدودیت‌ها در جریان برگزاری مراسم، قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی