تیتر امروز

هنیه به شهادت رسید/ هشدار به برهم‌زنندگان امنیت روانی/ تشییع هنیه در تهران و عزای عمومی در یمن
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

هنیه به شهادت رسید/ هشدار به برهم‌زنندگان امنیت روانی/ تشییع هنیه در تهران و عزای عمومی در یمن

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.

ترور اسماعیل هنیه در تهران/ حکیم: جامعه بین‌المللی مقابل اسرائیل بایستد

«عمار حکیم» رئیس ائتلاف گروه‌های ملی عراق درباره ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت: ما به شدت این عمل جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم مقابل این رژیم غاصب بایستد.

کد خبر: ۱۶۹۵۹۲
۰۹:۵۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ترور اسماعیل هنیه در تهران/ حکیم: جامعه بین‌المللی مقابل اسرائیل بایستد

دیدارنیوز: رئیس ائتلاف گروه‌های ملی عراق شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت.

«عمار حکیم» رئیس ائتلاف گروه‌های ملی عراق گفت: ما در حزن و سوگواری برای شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با ملت صبور فلسطین و جنبش‌های مقاومت فلسطین شریک هستیم. این اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر ضعیف‌تر از آن است که مردم فلسطین را از ادامه حق حرکت در مسیر پیروزی برای آرمان عادلانه خود باز دارد.

طبق گزارش فرات نیوز، عمار حکیم گفت: ما به شدت این عمل جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم مقابل این رژیم غاصب بایستد. خداوند شهید هنیه را بیامرزد و به برادران و هم‌مسیرانش عزم و اراده ادامه مسیر شهادت تا زمان تحقق پیروزی مسئله عادلانه فلسطین را بدهد.

رهبر شهید مجاهد، اسماعیل هنیه پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر حمله خائنانه صهیونیست‌ها به محل اقامتش در تهران به شهادت رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی