تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ خاتمی تسلیت گفت/ نماینده حماس: این حمله به ایران و محور مقاومت بود
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ خاتمی تسلیت گفت/ نماینده حماس: این حمله به ایران و محور مقاومت بود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.

بازار خودرو؛ قیمت ساینا، کوییک و آریزو +جدول

قیمت خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری بازار خودرو به‌صورت نوسانی ادامه‌دار شد. تغییر قیمتی ایجاد شده در بعضی از خودرو‌ها به ۷۵ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر: ۱۶۹۵۸۳
۰۸:۳۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

خودرو

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز عمیق‌ترین نوسان را تجربه کرد. در حالی که از ابتدای این هفته محصولات روند نوسانی به خود گرفته بودند اکنون تمامی آن‌ها در ادامه همان روند با میزان و شدت متفاوت بیشتری معامله می‌شوند. البته با وجود این جریان هنوز تعداد معدودی از خودرو‌ها حرکت چندانی ندارند.

گفتنی است با توجه به نوسانات اخیر ایجادشده و نرخ دلار به عنوان عامل موثر، محصولات داخلی و مونتاژی در بازار با تلاطم مواجه شده اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا با نوسانی شدید نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کردند.

پژو پارس از محصولات پرشتاب ایران خودرو محسوب می‌شود که مانند روز گذشته روند صعودی را در پیش گرفته‌اند و با دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیگر به قیمت ۶۶۳ میلیون تومان رسید. البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که در طول دوران پساانتخابات به قیمت پایین یک میلیارد رسیده بود اکنون رکورردار افزایش قیمت در بین محصولات داخلی شد و امروز ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و به محدوده یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

اطلس خودروی جدید سایپا، امروز نیز با افت قیمت هشت میلیون تومانی در بین محصولات به قیمت ۵۵۳۲ میلیون تومان رقم خورد.

شاهین اتوماتیک G روند نزولی را با هم نوعان خود تجربه کرده و با ریزش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۹۶ میلیون تومان رسیده است.

خودرو

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز طبق داده‌های اعلامی روند نوسانی به خود گرفتند.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نوسانی پیدا کرده به زیر سه میلیارد رسیده است. این خودرو با افت ۷۵ میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره، از کراس‌اوور‌های مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و با نرخ یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید از محصولات لوکس مونتاژی که با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هیوندای توسان امروز روند نزولی را تجربه کرد خودروی مذکور با افت ۶۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودرو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی