تیتر امروز

خیابان جنگ و گفتمان صلح!
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران»

خیابان جنگ و گفتمان صلح!

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی جالب از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران» تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.
محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
نتایج نظرسنجی «سی‌ان‌ان» نشان می‌دهد اختلاف ترامپ و هریس کمتر شده است

اولین مناظره ترامپ و هریس، شاید در «فاکس نیوز»

بعد از مناظره اول ترامپ و بایدن در شبکه سی‌ان‌ان، شبکه «فاکس‌نیوز» در نامه‌ای به کارزار‌های انتخاباتی هریس و ترامپ خواستار برگزاری اولین مناظره تلویزیونی آن‌ها در تاریخ ۱۷ سپتامبر و در پنسلیوانیا شد.

کد خبر: ۱۶۹۲۸۰
۱۳:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

اولین مناظره ترامپ و هریس، شاید در «فاکس نیوز»

دیدارنیوز: در نامه فاکس نیوز به نامزد‌های انتخابات آمریکا آمده که با توجه به انصراف جو بایدن رئیس‌جمهوری از نامزدی حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر و این احتمال که کاملا هریس معاون رئیس‌جمهوری نامزد حزب دمکرات خواهد بود از هریس و دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه برای مناظره تلویزیونی با اجرای مارتا مک‌کالوم و برت بایر دو مجری مشهور این شبکه، برای برگزاری مناظره دعوت شده است.

به نقل از العربیه، هنوز کارزار‌های انتخاباتی هریس و ترامپ به این درخواست پاسخ نداده‌اند. ترامپ ماه گذشته با بایدن مناظره کرد و در آن از او خواست تا به دلیل عملکرد ضعیف خود کناره‌گیری کند. بایدن پس از چند هفته، فشار متحدانش که نگران بودند او نتواند در انتخابات امسال باردیگر ترامپ را شکست دهد، از رقابت‌های انتخاباتی کنار کشید.

ترامپ در پاسخ به فاکس‌نیوز گفته است که مایل است بیش از یک بار با هریس مناظره کند، اما یادآوری کرد که هنوز توافقی در این باره صورت نگرفته است، زیرا او قرار بود با بایدن دو مناظره داشته باشد.

قرار بود پس از مناظره اول بایدن و ترامپ در «سی‌ان‌ان»، مناظره دوم دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در «ای بی‌سی نیوز» باشد، اما ترامپ قبلا خواستار برگزاری مناظره در «فاکس‌نیوز» شده بود که به کارزار انتخاباتی او نزدیک‌تر است.

این درحالی است که کارزار انتخاباتی کاملا هریس اعلام کرده است نامزدی او در اجتماع آینده حزب دمکرات که ۱۹ اوت در شیکاگو برگزار می‌شود با موافقت اکثریت وکلای انتخاباتی مطرح خواهد شد. جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام تلویزیونی گفت نباید از هیچ تلاشی برای تقویت دمکراسی در آمریکا فروگذاری کرد و اکنون نیازمند نیروی جوان‌تر برای اداره کشور هستیم.

نتایج نظرسنجی اخیر «سی‌ان‌ان» نشان می‌دهد اختلاف ترامپ و هریس کمتر شده و به ۴۹ درصد برای ترامپ و ۴۶ درصد برای هریس رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی