تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
قیمت اونس جهانی طلا با افزایش ۶ دلاری، با رقم ۲۴۱۲ دلار به ثبت رسیده است

بازار طلا نوسانی شد

قیمت طلا امروز چهارشنبه، روند نوسانی در پیش گرفته و در این لحظه هر مثقال طلا با ۵۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۶۹۲۲۴
۱۳:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

بازار طلا نوسانی شد

دیدارنیوز: قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه شد و قیمت سکه امامی بالا رفت؛ حباب سکه نیز در بسیاری از قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال هشتم از کریدور پنجم باقی مانده است.

قیمت طلا و سکه امروز در روند نامتوازنی بازگشایی شد. بازار طلا و سکه همزمان با افزایش اونس جهانی طلا و متوقف شدن قیمت دلار با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه شدند. در این لحظه بازار طلا صعودی شد و قیمت سکه امامی افزایش یافت.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش ۶ دلاری، با رقم ۲۴۱۲ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نیز در معاملات پشت خطی روز گذشته تغییر چندانی نکرد و امروز، روی پله دوم در کانال هشتم از کریدور پنجم باقی ماند.

بازار طلا نوسانی شد

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با سه سنت افزایش، روی رقم ۲۹ دلار و ۲۲ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۲۶۰ تومان افزایش، گرمی ۵۴ هزار و ۸۶۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار نوسانی شد

قیمت سکه امامی با ۹۹ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۰ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با نوسانات کاهشی و افزایشی روبه‌رو شد و در این لحظه با کاهش ۲۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی با ‍۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هفت میلیون تومان ثبت شدند.

قیمت طلا نوسانی شد

قیمت طلا امروز روند نوسانی در پیش گرفته و در این لحظه هر مثقال طلا با ۵۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۲ هزار و ۷۵۷ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۳۰ هزار و ۹۳۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از ربع سکه کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۱۸۳ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳‍‍۱۱ هزار تومان، نیم سکه ۴۱ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۳۱ هزار تومان کاهش و حباب ربع سکه نیز ۳۶ هزار تومان افزایش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی