تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...

هشدار وزیر اطلاعات درباره اتباع غیرمجاز

حجت‌الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات گفت: از مردم می‌خواهیم در کرایه دادن و اجاره دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری به خرج دهند.

کد خبر: ۱۶۹۲۲۳
۱۲:۵۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

هشدار وزیر اطلاعات درباره اتباع غیرمجاز

دیدارنیوز: وزیر اطلاعات گفت: از مردم می‌خواهیم در کرایه دادن و اجاره دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری به خرج دهند، مخصوصا که این‌ها مراجعات روزانه دارند کرایه روزانه و کارگری روزانه دارند نسبت به این‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند و همینطور نسبت به کار جدیدی شروع کردند که برای عادی‌سازی با خانواده می‌آیند بعضا همسران و خانواده‌ای را همراه خود می‌کنند تا ظاهر را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام خطیب ما بعد از بیانیه‌ای که اخیرا وزارت اطلاعات داد با همراهی و همکاری هیات‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و آیینی با هوشیاری مردم موفق شدیم به لطف الهی طی ۱۲ عملیات ۲۰ نفر از افرادی که اغلب از اتباع غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کنیم. ما مرهون گزارشات مردم هستیم.

وی افزود: ۱۲ نفر از این افراد نیرو‌های عملیاتی بودند که برای عملیات آمده بودند و دو نفر از آن‌ها از رهبران و امیران گروه‌های تکفیری و داعشی بودند که وابسته به کشور‌هایی بودند که با ما همسایه هم نیستند. از مردم که همکاری کردند تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهیم در کرایه دادن و اجاره دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری به خرج دهند، مخصوصا که این‌ها مراجعات روزانه دارند کرایه روزانه و کارگری روزانه دارند نسبت به این‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند و همینطور نسبت به کار جدیدی شروع کردند که برای عادی‌سازی با خانواده می‌آیند بعضا همسران و خانواده‌ای را همراه خود می‌کنند تا ظاهر را حفظ کنند.

وزیر اطلاعات گفت: برای اینکه کنترل مرزی و برخورد‌های مرزی افزایش پیدا کرده این‌ها تلاش می‌کنند خرید و تهیه تجهیزاتشان را در داخل انجام دهند فروشندگان عزیز نسبت به تجهیزات دو منظوره و فروش آن دقت بیشتری داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزارش رسمی از سقوط بالگرد وجود ندارد، گفت: مسئول مربوطه گزارشات را می‌دهد، ستاد کل این را دنبال کرده توضیحات را خودشان ارائه می‌کنند ما جزئیاتی نداریم. هیات تحقیق در اختیار آن‌ها بوده زحمت کشیدند گزارشی تهیه کردند و در اختیار دولت و سران قرار دادند امیدواریم توضیحات رسانه‌ای آن را هم خودشان انجام دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی