تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
لاهوتی مطرح کرد

رای اعتماد نگرفتن وزیر پیشنهادی، به معنای عدم همکاری دولت و مجلس نیست

مهرداد لاهوتی، عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: امیدوارم تمام وزرای پیشنهادی از مجلس رای اعتماد بگیرند منتها اگر وزیری نتوانست از مجلس رای اعتماد گیرد به معنای عدم همکاری بین دولت و مجلس شورای اسلامی نیست.

کد خبر: ۱۶۹۱۹۴
۰۸:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

لاهوتی

دیدارنیوز: عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: عزم و اراده مجلس همکاری و همراهی با رئیس‌جمهور منتخب است و مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با دولت است تا هرچه زودتر کابینه چهاردهم تشکیل شود.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس دوازدهم اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر روی همکاری با دولت جدید جهت تشکیل کابینه تاکید داشتند بدان معنا که هرچه سریع‌تر کابینه چهاردهم شکل گیرد تا دولت کارش را آغاز کند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس رهبر انقلاب توصیه‌هایی به نمایندگان و رئیس جمهور منتخب داشتند که دقت‌های لازم صورت گیرد.

نماینده لنگرود با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب به نمایندگان درباره قانون‌گذاری و نظارت اظهار کرد: بیانات رهبر انقلاب ناظر به این بود که طرح‌ها از لوایح سبقت نگیرد و اجازه داده شود دولت درباره لوایح میدان‌داری کند. در بحث نظارت هم تاکید بر این بود که مجلس شورای اسلامی به وظایف نظارتی‌اش عمل کند منتها سوال‌ها از وزرا به گونه‌ای نباشد که بیش از حد یا تکراری شود.

لاهوتی با اشاره به صحبت‌های رهبری درباره مسائل سیاست خارجی گفت: توصیه مقام معظم رهبری ناظر به نقش مجلس شورای اسلامی در حوزه سیاست خارجی و تجلی آن در طرح‌ها و لوایح و نطق‌ها و حضور در مجامع بین‌المللی بود در نهایت هم بر اهمیت توجه به مساله غزه و حمایت مستمر از آن تاکید داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع‌بندی بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری، مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با دولت است و باید هرچه سریع‌تر کابینه تشکیل شود. امیدوارم تمام وزرای پیشنهادی از مجلس رای اعتماد بگیرند منتها اگر وزیری نتوانست از مجلس رای اعتماد گیرد به معنای عدم همکاری بین دولت و مجلس شورای اسلامی نیست.

لاهوتی در پایان بیان کرد: عزم و اراده مجلس شورای اسلامی همکاری و همراهی با رئیس جمهور منتخب است که از جنس نمایندگان است؛ این‌که رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد و حتی روی صندلی نمایندگی خودش نشست و همراه با نمایندگان در دیدار با رهبری شرکت کرد، انگیزه ایجاد می‌کند که مجلس هم تلاش بیشتری برای موفقیت و کمک به دولت جدید کند، چون همانطور که رهبری تاکید داشتند موفقیت دولت جدید موفقیت نظام است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی