تیتر امروز

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
به دولت چهاردهم خیلی امیدوار هستم

فتاح: پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارد

پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب گفت: مسعود پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارد.

کد خبر: ۱۶۹۱۸۹
۲۰:۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارد و تمام این‌ها باعث شده مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور است که در اختیار آقای دکتر است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پزشکیان، سید پرویز فتاح پس از دیدار با پزشکیان، گفت: ما اطمینان خاطر دادیم که ستاد اجرایی فرمان امام که یک نهاد انقلابی زیر نظر رهبر انقلاب است با همه ظرفیت در کنار آقای پزشکیان خواهد بود. ایشان تردید نکند که ظرفیت و امکانات ما در کنار دولت ایشان، حمایت خواهد کرد.

فتاح با اشاره به همکاری دولت و نهاد پرداخت و گفت: از پزشکیان خواهش کردم که ظرفیت نهاد‌ها را در کنار دولت خود ببیند و این می‌تواند کمک بسیاری کند. در دولت روحانی هم همین‌گونه بود همچنین در دولت شهید جمهور رئیسی هم بود الان هم درخصوص دولت پزشکیان به ما سفارش شده که حمایت کنیم و این کار را خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بنده پیشنهاداتی مطرح کردم و ایشان هم بزرگواری کرد، یادداشت کرد و قول پیگیری داد و چند مورد مصداقی هم بود که به بنده گفت حتما این موارد را پیگیری و حل کنم.

به دولت چهاردهم خیلی امیدوار هستم

رییس ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص مطالب مطرح شده در جلسه، گفت: پزشکیان پیشنهادات بنده را یادداشت کرد. به هرحال هنوز دولت تشکیل نشده و بعضی از مواردی که گفتم به یک وزارتخانه خاص یا وزیر ایشان مربوط بود. شاید لازم باشد ما بعد از استقرار دولت چهاردهم بتوانیم دقیق‌تر و ریزتر موارد را مطرح کنیم. اما بطور کلی بنده خیلی امیدوار هستم.

پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند

فتاح در خصوص شخصیت پزشکیان، افزود: پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارد و تمام این‌ها باعث شده مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور است که در اختیار آقای دکتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی