تیتر امروز

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
وظیفه همه کمک به دولت چهاردهم است

خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است

کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پس از دیدار با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، گفت: وظیفه همه کمک به دولت چهاردهم است. نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است.

کد خبر: ۱۶۹۱۶۲
۱۲:۱۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است

دیدارنیوز: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: نگاه دکتر پزشکیان این گونه است که با تمام کشور‌ها از جمله آن‌هایی که امروز با آن‌ها مشکل داریم ارتباط برقرار کنیم و حتی با آن‌ها باید گفتگو و زمینه‌های توسعه روابط را ایجاد کرد.

کمال خرازی پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: خدمت رئیس‌جمهور منتخب، شورای راهبردی روابط خارجی و نقشی که این شورا در تدوین راهبرد‌های مختلف در زمینه روابط خارجی دارد را معرفی کردم.

وی ادامه داد: امیدوارم که هرچه سریع‌تر دولت ایشان استقرار پیدا کند، ماهم در پیشبرد اهداف ایشان در کنارشان هستیم. رئیس‌جمهور منتخب هم گفتند ان‌شاءالله از این مجموعه استفاده خواهند کرد، زیرا نگاه پزشکیان، مبتنی بر ارتباط و تقویت با سایر کشور‌ها است.

خرازی در خصوص راهبرد وزارت خارجه با بیان این‌که مقام معظم رهبری، راهبرد‌های سیاست خارجی را تعیین می‌کنند، اظهار داشت: دولت‌های مختلف با رویکرد‌های خاص خود باید راهبرد‌ها را پیاده کنند. علاوه بر این رویکرد‌ها که از نظر اجرایی بسیار حائز اهمیت هستند چگونگی رسیدن به این اهداف راهبردی هم مهم است.

وی درخصوص نگاه پزشکیان به سیاست خارجی، گفت: نگاه دکتر پزشکیان اینگونه است که با تمام کشور‌ها از جمله آن‌هایی که امروز با آن‌ها مشکل داریم ارتباط برقرار و حتی با آن‌ها باید گفتگو و زمینه‌های توسعه روابط را ایجاد کنیم واین نگاه بطور کلی نگاه مثبتی است.

به نقل از ایسنا، خرازی گفت: وظیفه همه است که در این راه به دولت کمک کنیم تا ان‌شاءالله موفق شوند و بتوانند روابط خارجی فعال همراه با احترام و توام با گفتگو‌های سازنده برقرار کند و این مسئله در روابط ایران با کشور‌های دیگر و مشکلات منطقه خیلی موثر خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی