تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.

فرود سخت پرواز تهران به کرمان/ مسافران آسیبی ندیدند

علی جزینی‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به فرود نامتعارف هواپیمای پرواز امروز تهران به کرمان گفت: به هیچ کدام از مسافران آسیب نرسیده است.

کد خبر: ۱۶۸۹۱۶
۲۱:۳۵ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

فرود سخت هواپیما در فرودگاه کرمان/ مسافران آسیبی ندیدند

دیدارنیوز: پیش از ظهر امروز پنجشنبه، ۲۸ تیرماه یک فروند هواپیمای RJ۱۰۰ شرکت هواپیمایی ماهان به رجیستر EP-MOG هنگام فرود در فرودگاه کرمان به دلایل نامشخص دچار فرود سخت (Hard landing) و احتمالا برخورد دُم به زمین شد که خوشبختانه به مسافرین آسیبی وارد نشد، اما به بدنه هواپیما خسارات قابل توجهی وارد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به فرود نامتعارف هواپیمای پرواز امروز تهران به کرمان گفت: به هیچ کدام از مسافران آسیب نرسیده است.

علی جزینی‌زاده در این رابطه اظهار کرد: این فرود مشکلی خاصی را به دنبال نداشته و علت دقیق‌تر و فنی فرود نامتعارف نیز توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه این پرواز قبل از ساعت ۱۰ صبح امروز در فرودگاه به زمین نشست، بیان کرد: خلبان پرواز ۱۰۵۵ تهران به کرمان ابتدا ساعت ۹:۴۵ به علت تقرب نامتعارف انصراف از فرود داشت و در اقدام مجدد در ساعت ۹:۵۸ به سلامت به زمین نشست و مسافران در سلامت کامل فرودگاه را ترک کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی