تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
چینش کابینه چهاردهم باید بر اساس کارایی افراد باشد، نه فشار احزاب و اشخاص

نماینده مجلس: پزشکیان یک شرکت سهامی تشکیل ندهد/ مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه تعامل بین دولت و مجلس قطعا از مطالبات مردم است و مردمی که در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند چنین انتظاری از ما دارند، گفت: آقای پزشکیان دقت کند یک شرکت سهامی تشکیل ندهد تا خدایی نکرده اندیشه‌ها و تفکر‌های مختلف که اعتقادی به حل مشکلات مردم ندارند ریاست کابینه را در دست نداشته باشند. این هم کار سختی است هم باید دقت کنند سهم خواهی صورت نگیرد هم این که افراد متخصص و کاربلد در کابینه حضور داشته باشند.

کد خبر: ۱۶۸۸۷۵
۰۹:۱۱ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

نماینده مجلس:

دیدارنیوز: نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای این که بتواند حوزه اقتصاد را سامان دهد از اشخاص و افرادی که سابقه عدم موفقیت در حوزه اقتصاد دارند استفاده نکند و آن‌ها را تکرار نکند.

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با ایلنا، درباره تعامل بین دولت و مجلس برای حل مشکلات موجود کشور گفت: تعامل بین دولت و مجلس قطعا از مطالبات مردم است و مردمی که در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند چنین انتظاری از ما دارند.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که ۵۰ درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند، خاطر‌نشان کرد: نگرانی بسیاری وجود داشت، اما حضور در انتخابات کار ویژه‌ای بود که مردم صورت دادند، توجه داشته باشید مردم نگرانی‌هایی دارند، اما با حضور خودشان به دنیا اثبات کردند که طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و به دنبال حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، تولید و تورم هستند.

وی با بیان این‌که دولت چهاردهم حتما باید بر حوزه اقتصاد متمرکز شود در کنارش حوزه‌های دیگری را مورد بررسی قرار دهد، تاکید کرد: دولت برای اینکه دولت بتواند حوزه اقتصاد را سامان دهد، از اشخاص و افرادی که سابقه عدم موفقیت در حوزه اقتصاد را دارند استفاده نکند و آن‌ها را تکرار نکند باید از نیرو‌های هدفمند در حوزه اقتصادی استفاده کند که انصافا این نوع نیروها، نیرو‌های کمی نیستند.

این نماینده مجلس بیان کرد: قطعا مجلس همراهی و کمک به دولت می‌کند، ولی اگر خدایی نکرده مسیر دولت یک مسیری غیر از حل مشکل مردم باشد و ثروت و سیاست در اقتصاد حکمرانی کند، قطعا خانه ملت عکس‌العمل نشان می‌دهد و در جهت احقاق حقوق مردم دولت را قانع می‌کند که مسیرش را تغییر دهد البته انشاالله این اتفاق نمی‌افتد و تعامل بین دولت و مجلس بیشتر خواهد شد و این تعامل نسبت به دوره‌های قبلی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه چینش کابینه چهاردهم باید بر اساس کارایی افراد باشد نه فشار احزاب و اشخاص گفت: آقای پزشکیان در شعار انتخاباتی خودش مطرح کرد در هیچ جناحی نیست و این یعنی در همه بخش‌ها عدالت در انتخاب را رعایت می‌کند و این یک شعار خوب است و مردم هم به این شعار اقبال نشان داده‌اند. درست است که گروه‌ها، احزاب و تشکل‌ها با ایشان همکاری می‌کنند، اما ایشان با توجه به نوع نگاهی که داشت رأی جمع کرد نه احزاب و تشکل‌ها.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: باید دقت کنند در کابینه‌ای که تشکیل می‌دهند افراد همدیگر را خنثی نکنند برخی شاید آدم‌های خوبی باشند، ولی با همدیگر ممکن است نتوانند کار کنند و این هم خودش یک مشکل است باید چینش به صورتی باشد که کابینه هم افزایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: آقای پزشکیان دقت کند یک شرکت سهامی تشکیل ندهد تا خدایی نکرده اندیشه‌ها و تفکر‌های مختلف که اعتقادی به حل مشکلات مردم ندارند ریاست کابینه را در دست نداشته باشند. این هم کار سختی است هم باید دقت کنند سهم خواهی صورت نگیرد هم این که افراد متخصص و کاربلد در کابینه حضور داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی