تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اعضای کابینه باید در بحث مردمداری، تکریم ارباب رجوع را در نظر داشته باشند

نماینده مجلس: رهبر انقلاب گفتند ایجاد تشکیلات دولت موازی درست نیست؛ فصل‌الخطاب از این روشن‌تر؟

کامران پولادی، نماینده مجلس گفت: فصل‌الخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است، ایشان فرمودند ایجاد تشکیلات دولت موازی درست نیست؛ فصل‌الخطاب از این روشن‌تر و واضح‌تر داریم؟

کد خبر: ۱۶۸۷۰۵
۰۹:۰۸ - ۲۵ تير ۱۴۰۳

نماینده مجلس: رهبر انقلاب گفتند ایجاد تشکیلات دولت موازی درست نیست؛ فصل‌الخطاب از این روشن‌تر؟

دیدارنیوز: نماینده نوشهر و چالوس گفت: فصل‌الخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است، ایشان فرمودند ایجاد تشکیلات دولت موازی درست نیست؛ فصل‌الخطاب از این روشن‌تر و واضح‌تر داریم؟

کامران پولادی در گفتگو با ایلنا، درباره ضرورت همکاری بین دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم برای عبور کشور از مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: وظایف قوای مختلف تعریف و بر اساس قانون مشخص است مجلس وظیفه وضع قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین از سوی دستگاه‌ها بخصوص دستگاه‌های اجرایی را دارد.

نماینده نوشهر و چالوس خاطرنشان کرد: دولت هم مشخص است مجری مصوبات و قوانین است، نه تنها مجلس و دولت بلکه حتما قوای سه‌گانه باید با هم تعامل داشته باشند به خصوص دولت و مجلس؛ زیرا وظیفه دولت این است که لایحه بیاورد و مجلس هم بر اساس مصلحت کشور و قوانین بررسی می‌کند، اگر جایی مغایرتی داشت آن را بازمی‌گرداند و می‌گوید اصلاحات صورت گیرد.

وی افزود: در واقع مجلس سیاست‌گذاری‌هایی انجام می‌دهد دولت آن‌ها اجرا می‌کند، این دو قوه هرچه به هم نزدیک‌تر باشند. مطمئن باشید برای سفره مردم، اقتصاد، قدرت دفاع و ... بهتر است، اما اگر خدایی ناکرده یکی این طرف بکشد و یکی آن طرف بکشد، هم مردم و هم کشور ضرر خواهد کرد.

پولادی در خصوص ویژگی کابینه چهاردهم بیان کرد: یک اتفاق خوب در دولت سیزدهم افتاد و آن بحث اخلاق مداری و مردم داری بود. این دو ویژگی به نظر من باید ادامه داشته باشد، ولی مهم‌تر از همه این‌ها همان طور که مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی رئیس جمهور گفتند این است که وی باید فعال، آگاه، پرکار و خستگی‌ناپذیر نباشد. پزشکیان باید افرادی را معرفی کند که این ویژگی‌هایی که رهبری در خصوص ریاست جمهوری گفته‌اند در خصوص وزرا هم جاری باشد فرقی نمی‌کند، چراکه این افراد باید وزارت‌خانه‌ها را بچرخانند که مجموع وزارت‌خانه‌ها هیات دولت را تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعضای کابینه باید در بحث مردمداری، تکریم ارباب رجوع را در نظر داشته باشند، زیرا این مسائل بسیار مهم است.

نماینده نوشهر و چالوس در پاسخ به این‌که امروز انتخابات تمام شده است، چقدر ضرورت دارد جناح‌ها و جریان‌های سیاسی نزاع‌ها و اختلافات خود را کنار بگذارند تا مشکلات کشور حل شود، گفت: فصل‌الخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است، ایشان فرمودند دولت موازی نداریم؛ فصل‌الخطاب از این روشن‌تر و اضح‌تر؟ باید ببنیم مقام معظم رهبری است. چه فرمایشی داشته‌اند؟ ایشان گفتند دولت باید کار خودش را انجام دهد و همه هم باید به دولت کمک کنند تا موفق باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی