تیتر امروز

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF

این سی‌ و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سنگ اندازی معنایی ندارد

نجفی: مجلس قطعا با دولت پزشکیان همکاری خواهد کرد

ابراهیم نجفی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مجلس دوازدهم با دولت مسعود پزشکیان همکاری خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۸۱۹۹
۰۹:۵۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

نجفی: مجلس قطعا همکاری لازم را با دولت چهاردهم خواهد داشت

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که هدف ما برای رضای خداست دیگر سنگ اندازی معنایی ندارد و قطعا مجلس دوازدهم با دولت آقای پزشکیان همکاری خواهد کرد.

ابراهیم نجفی با اشاره به ضرورت همدلی برای ترمیم زخم‌ها و توسعه ملی با پایان رقابت‌های انتخاباتی، بیان کرد: از نگاه بنده اگر واقعا هدف ما چه فرد رای دهنده و چه فرد کاندیدا برای رضای خدا باشد دیگر دعوایی با هم نداریم. مجلس یازدهم همان طوری که با دولت شیهد رئیسی همکاری کرد و انسجام و وحدت داشت این مسیر در مجلس دوازدهم با دولت پزشکیان ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه اظهار کرد: در آن زمان مجلس و دولت همسو بودند. اکنون اکثریت نمایندگان در جبهه اصولگرا و بخشی نیز به عنوان مستقلین حضور دارند. شاید در دید اول آن همسویی بین مجلس و دولت چهاردهم وجود نداشته باشد، اما زمانی که هدف ما برای رضای خداست دیگر سنگ اندازی معنایی ندارد. طبیعتا مجلس دوازدهم با دولت پزشکیان همکاری خواهد کرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تصویب کابینه نیز قطعا مجلس همکاری لازم را با دولت خواهد داشت. طبیعتا مجلس همکاری و انسجام لازم را با دولت خواهد داشت ان شاءالله این پیام هم صدایی نیز به جامعه منتقل خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی