تیتر امروز

فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک نویسنده:

فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود

دیدارنیوز در یکی از ویژه برنامه‌های انتخاباتی خود با فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده و روزنامه‌نگار درباره فرهنگ و انتخابات گفت‌وگو کرده است، که می‌بینید و می‌خوانید.
حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه‌های خود با حبیب الله پیمان، پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.
چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید
در میزگرد انتخاباتی مشترک دیدارنیوز و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید

محمود صادقی (دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها)، ناصر مهدوی (استاد فلسفه)، تقی آزاد ارمکی (جامعه شناس) و مریم نصر اصفهانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی) در میزگردی انتخاباتی مردم را...
نماینده سابق مجلس می‌گوید باید صدای مردم شنیده شود وگرنه نظام ضربه‌اش را خواهد خورد

پزشکیان می‌تواند کشور را از بحران خارج کند/ وزن او بیشتر از جلیلی بود

مصطفی رضاحسینی قطب آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی معتقد است که مسعود پزشکیان، می‌تواند کشور را از بحران خارج کند و مردم را با نظام آشتی دهد.

کد خبر: ۱۶۷۹۸۹
۱۳:۱۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

پزشکیان می‌تواند کشور را از بحران خارج کند

دیدارنیوز: نماینده ادوار مجلس گفت: مناظره دیشب با سوال‌هایی که مطرح شد نشان داد که وزن پزشکیان در اداره امور و برنامه ریزی برای کشور بسیار سنگین‌تر از جلیلی بود، بعد از مناظره مردم علاقمند شدند به اینکه در عرصه انتخابات وارد شوند.

مصطفی رضاحسینی قطب آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، درخصوص مناظره شب گذشته گفت: مناظره شب گذشته از آن مناظره‌هایی بود که شاید بسیاری از مردم منتظر بودند و آن هم بیان حقایق و واقعیت‌ها از رسانه ملی و توسط نامزد‌های ریاست جمهوری بود. سوالات طرح شده نشان از این داشت که به این واقعیت رسیدند که مشکلات مردم بسیار حاد و عدیده است و باید برای درمان این مشکلات چاره اندیشید.

وی ادامه داد: مناظره دیشب با سوال‌هایی که مطرح شد نشان داد که وزن پزشکیان در اداره امور و برنامه‌ریزی برای کشور بسیار سنگین‌تر از جلیلی بود و پزشکیان با صداقتی که دارد به خوبی مسائل را مطرح و مشکلات مردم را بیان کرد.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: بنده رصدی که از دیشب بعد از مناظره داشتم تا صبح امروز واقعا مردم علاقمند شدند به اینکه در عرصه انتخابات وارد شوند و در دور دوم بیشتر و باشکوه‌تر حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: تصور بنده این است که اگر این واقعیت‌هایی که دارد بیان می‌شود را طرف مقابل کتمان و انکار نکند واقعیت این است که افراطی‌گری در کشور در این سال‌های اخیر به حدی بوده که مردم را رنجانده و ما شاهد این اتفاق در اداوار مختلف مجلس و در حوزه‌های دیگر سیاسی هستیم که نمود آن را در انتخابات دیدیم که عدم حضور ۶۰ درصد نشان از ضعف‌های چندین ساله در اجرا بوده است.

نماینده ادوار مردم شهر بابک در مجلس ابراز داشت: ما در انتخابات ریاست جمهوری از ۸۵ درصد مشارکت داشتیم تا اینکه به این ۴۰ درصد رسیدیم، عملا نشان می‌دهد که مردم حرفی برای گفتن دارند و باید صدای مردم شنیده شود وگرنه نظام ضربه‌اش را خواهد خورد.

رضاحسینی در ادامه خاطرنشان کرد: پزشکیان می‌تواند کشور را از بحران خارج کند، می‌تواند مردم را با نظام آشتی دهد؛ پزشکیان می‌تواند تعادل و تعامل بین ایران و سایر دولت‌ها را به خوبی محقق کند. او تنها رییس‌جمهور جمهوری اسلامی است که قرآن را در سینه حفظ دارد و نهج البلاغه در اندیشه‌اش حفظ است و در تمام دوران زندگی شخصی و کاری‌اش نشان داده که صداقت در اولویت کارهایش بوده است.

وی افزود: من به صداقت پزشکیان در مقابل خداوند متعال، هم‌رزمانم در جبهه، برادر شهیدم و همه شهدا شهادت می‌دهم و سوگند یاد می‌کنم که پزشکیان همواره با صداقت شجاعت کار می‌کند. حیف است که از این ظرفیت عبور کنیم و باز کشور توسط عده‌ای اداره شود که بسیار محدود عمل می‌کنند و قشر خاصی اطراف خود دارند.

نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: گرانی‌هایی که کمر مردم را شکسته است، برای نظام خوب نیست و یقیناً به جز پزشکیان اگر کسی بخواهد انتخاب شود حتما دلسردی‌ها بیشتر می‌شود و مشکلات برای کشور هم بیشتر خواهد بود، این‌ها واقعیت است تهدید نیست. این واقعیت است که مردم در دور اول با «نه» به صندوق‌ها نشان دادند.

وی ابراز داشت: به نظر من امروز باید از حالت تدافعی و کتمان کردن و نادیده گرفتن خارج شویم و واقعیت‌های جامعه را بپذیریم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی