تیتر امروز

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه‌های خود با حبیب الله پیمان، پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.
هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند
جمهور ۱۴؛ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۶) / حضور دو روحانی حامی مسعود پزشکیان در استودیو

هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند

ستاد روحانیون حامی مسعود پزشکیان تشکیل شد. دیدارنیوز میزبان دو روحانی از این کمپین بود، حجج اسلام هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی تفاوت نامزد مورد حمایت خود در مقایسه با رقیب را بیان کردند.
چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید
در میزگرد انتخاباتی مشترک دیدارنیوز و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید

محمود صادقی (دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها)، ناصر مهدوی (استاد فلسفه)، تقی آزاد ارمکی (جامعه شناس) و مریم نصر اصفهانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی) در میزگردی انتخاباتی مردم را...
حاجی بابایی در حالی که مشارکت مردم ۴۰ درصد بود، اعلام کرد

ملت ایران با رای خودش بر نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد

حمیدرضا حاجی بابایی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی بعد از مشارکت ۴۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های رأی رفت و با رأی خودش یک بار دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

کد خبر: ۱۶۷۸۶۰
۰۹:۵۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۳

ملت ایران با رای خودش بر نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد

دیدارنیوز: نایب رییس مجلس ضمن قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار ملی حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

حمیدرضا حاجی بابایی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های رأی رفت و با رأی خودش یک بار دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وی اضافه کرد: چشم جهانیان روز جمعه به صندوق‌های رأی و به حضور گسترده مردم بود؛ یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار ملی حضور مردم پای صندوق‌های رأی است، مؤلفه‌ای که اقتدار ملی را رقم زد و اقتدار ملی باعث امنیت ملی می‌شود و امنیت ملی است که پیش‌شرط اقتصاد پویا، رفع مشکلات مردم و مردم سالاری دینی است؛ به همین دلیل باید صمیمانه از ملت بزرگ ایران تشکر کرد.

نایب رییس مجلس ادامه داد: از عوامل اجرایی و نظارتی و همه کسانی که در این انتخابات زحمت کشیدند و تلاش کردند باید تشکر کرد همچنین از همه کاندیدا‌های محترمی که شرایط حضور مردم را آماده کرده‌اند باید صمیمانه تشکر کرد.

وی بیان کرد: اما ملت بزرگ ایران آزمون بزرگ دیگری را جمعه آینده خواهند داشت، یک بار دیگر حضور مردم پای صندوق‌های رأی برای اقتدار ملی نقش آفرین خواهد بود؛ از همه ملت بزرگ ایران استدعا داریم با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی دولت آینده را برای رفع مشکلات و معضلاتی که در اجتماع وجود دارد، ان‌شاءالله کمک بکنند و دولت به زودی بتواند تشکیل بشود و مشکلات امروز جامعه ما را به ویژه مشکلات اساسی و معیشتی را در زمان‌های تعیین شده بتوانند به سرانجام برسانند.

به نقل از رسانه خانه ملت، نایب رییس مجلس یادآور شد: امیدواریم که روز جمعه همه ما بتوانیم با حضور گسترده یک بار دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‌های نظام و آنچه به خاطرش انقلاب کردیم پافشاری کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی