تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
اسلامی می‌گوید مواضع نامزد‌ها فقط از طریق شخص نامزد، رئیس ستاد و سخنگو ستاد سندیت دارد

آمار منتشرشده در مورد نتایج انتخابات واقعیت ندارد

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: آمار منتشر شده در مورد نتایج و مشارکت خارج از کشور هیچ‌گونه واقعیت ندارد و این آمار نیز آمار واقعی نیست. همچنین طبق ماده ۱۰ مخفی بودن آراء الزام است و نباید تصاویری از آن منتشر شود.

کد خبر: ۱۶۷۷۷۲
۱۶:۳۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

آمار منتشرشده در مورد نتایج انتخابات واقعیت ندارد

دیدارنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: جلسه‌ای با حضور روسای ستاد انتخابات نامزد‌های ریاست جمهوری با وزیر کشور برگزار و مقرر شد مواضع نامزد‌ها فقط از طریق شخص نامزد، رئیس ستاد و سخنگو ستاد سندیت دارد.

محسن اسلامی، در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: طبق اطلاعیه ۲۱ نحوه اخذ در شعب سیار با شعب راکد هیچ تفاوتی وجود ندارند و باید با شناسنامه یا کارت ملی اخذ شود.

وی افزود: طبق اطلاعیه ۲۲ افرادی که شناسنامه قدیمی دارند می‌توانند با کد ملی خود در شعب اخذ رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق رای بیاندازند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همچنین جلسه‌ای با حضور روسای ستاد انتخابات نامزد‌های ریاست جمهوری با وزیر کشور برگزار و مقرر شد مواضع نامزد‌ها فقط از طریق شخص نامزد، رئیس ستاد و سخنگو ستاد سندیت دارد و نظرات اشخاص دیگر سندیت ندارد.

اسلامی تصریح کرد: آمار منتشر شده در مورد نتایج و مشارکت خارج از کشور هیچ‌گونه واقعیت ندارد و این آمار نیز آمار واقعی نیست. همچنین طبق ماده ۱۰ مخفی بودن آراء الزام است و نباید تصاویری از آن منتشر شود.

وی تاکید کرد: اشخاصی که پیرامون شعب اقدام به نشر اکاذیب می‌کنند، مجرم شناخته شده و قابل پیگیری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی