تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
آیت‌الله مدرسی‌یزدی مطرح کرد

استقبال مردم از انتخابات «بسیار عالی» است

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی، رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

کد خبر: ۱۶۷۷۶۹
۱۵:۵۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

استقبال مردم از انتخابات «بسیار عالی» است

دیدارنیوز: رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان بوده و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

به نقل از رسانه خانه ملت، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی، رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و عضو فق‌های شورای نگهبان امروز (جمعه ۸ تیرماه) پس از بازدید از ستاد مرکزی نظارت در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: با لطف خداوند و عنایات امام عصر (عج) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد با تجربیاتی که برادران ما از انتخابات گذشته در وزارت کشور و شورای نگهبان داشتند، انتخابات با شور و هیجان بیشتر و با حضور فراوان مردم آغاز شده است.

رئیس ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان است و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

عضو فق‌های شورای نگهبان ادامه داد: به لطف خداوند با امکاناتی که وزارت کشور و شورای نگهبان فراهم کرده‌اند، مجریان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و ناظران به خوبی نظارت می‌کنند و حتی نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری در جریان برنامه‌ها هستند.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی بیان کرد: همچنین به لطف خداوند مردم نیز استقبال بسیار عالی و فراوانی داشتند و امیدواریم که این استقبال در ساعات آینده افزایش پیدا کند و انتخابات باشکوه و با عظمت دشمن شکنی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگوار با همت بلندی که داشتند همیشه در مصائب انقلاب و مسائل کشور حاضر شدند و این بار نیز انشاءالله با شور و شعور بیشتر حاضر می‌شوند و برای جمهوری اسلامی، نظام اسلامی و کشور اسلامی ایران آبرو خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی