تیتر امروز

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
جمهوری اسلامی از حادثه سقوط بالگرد رئیسی سربلند خارج شد

حسن نصرالله: سرنوشت ملت‌های منطقه به سرنوشت جمهوری اسلامی بسته شده است

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین روز حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور کشورمان و هیات همراه او گفت: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت می‌گویم سرنوشت تمام ملت‌ها و مقاومت در منطقه به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران بسته شده است.

کد خبر: ۱۶۷۷۳۷
۱۹:۲۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۳

نصرالله

دیدارنیوز: دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای سانحه هوایی، آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان گفت که خون این شهدا برای انقلاب و نظام و مقاومت منطقه زندگی دوباره و تازه بخشید.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان امروز پنجشنبه به مناسبت چهلمین روز حادثه سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران، امیرعبداللهیان، وزیرخارجه، آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار این استان و هیئت همراه آن‌ها آغاز شد.

سید حسن نصرالله به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرانی، علما و فضلای و خانواده‌های شهدا و همچنین مردم ایران، بار دیگر شهادت این شهدا را تسلیت گفت و اظهار داشت که از ابتدای این حادثه، در کنار مردم ایران بوده و ابراز همدردی و تألم کرده و این حادثه، دردناک بود.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دیگر به نیابت از محور مقاومت شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهان را تسلیت می‌گویم. او افزود: نظام جمهوری اسلامی فقط مسیر و آینده ملت ایران نیست بلکه آینده و مسیر هم ملت‌های منطقه و دژ محکم در مقابل ظالمان، غارتگران و مستکبران است.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه رهبری فرموده تهدید‌ها را باید به فرصت تبدیل کرد، گفت: ما در سال‌های اخیر با حوادث مشابه بزرگ و خطرناک مواجه شدیم، به عنوان مثال حادثه ترور شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی، و شهید ابومهدی المهندس، رضوان الله علیهم اشاره کرد که حادثه بزرگ و خسارتی عظیم و در حین حال تهدید بود و این تهدید به فرصت تبدیل شد و این خون‌ها، خیزش، قیام و زندگی دوباره را برای انقلاب، مقاومت، اسلام ناب محمدی، نظام و انقلاب اسلامی ایران و همه جنبش‌های مقاومت منطقه رقم زد.

ایشان افزود: جمهوری اسلامی ایران از حادثه تلخ شهدای خدمت سربلند و عزتمند خارج شد و الگوی پیشرفته و والا را از جمهوری اسلامی ایران ارائه داد که در مقابله با تمام چالش‌ها استوار است.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه، به تشییع میلیونی شهدای خدمت در گوشه و کنار ایران اشاره کرد و گفت که تشییع میلیونی شهدای خدمت پیام محکم به دوستان و دشمنان داشت و آن عبارت از این این بود که این ملت، بصیرت و وفاداری زیادی دارند. جمهوری اسلامی نیز پس از این حادثه، به مسیر طبیعی خود ادامه داد».

سید حسن نصراله همچنین به انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت می‌گویم سرنوشت تمام ملت‌ها و مقاومت در منطقه به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران بسته شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی