تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
از این خوشحال نیستیم که برخی افراد با صلاحیت کم تایید شدند

ظریف: اقلیت با رای ندادن مردم، ادعای اکثریت می‌کند

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه سابق ایران گفت: اقلیت با رای ندادن مردم، ادعای اکثریت می‌کند. یکی از این جوانک‌هایی که ادعای انقلابی دارد و اسم خود را استاد می‌گذارد صراحتا در توییتر می‌گوید مردم شرکت نکنند.

کد خبر: ۱۶۷۶۰۴
۱۸:۴۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

ظریف

دیدارنیوز: محمدجواد ظریف در مراسم گردهمایی روحانیون حامی پزشکیان که در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: امام معتقد بود و می‌گفت: اگر به مردم تکیه نکنیم هیچ نداریم.

به نقل از منیبان، وزیر خارجه سابق کشورمان افزود: در زمانی که هنوز نظریه پردازان بین الملل، مبنای نفوذ را قدرت می‌دانستند امام به مردم معتقد بود.

وی گفت: امام نقش مردم را از روز اول می‌فهمید البته ما بسیاری قبل، با فرهنگ عاشورایی نقش مردم را پذیرفتیم. باور امام به مردم، انقلاب را پیروز کرد و این باور در انتخابات ببش از هر زمانی به کار می‌آید.

ظریف افزود: مقام معظم رهبری همچنان و هر روزه به شور در انتخابات تاکید دارند، البته از این خوشحال نیستیم که برخی افراد با صلاحیت کم تایید شدند.

وی ادامه داد: برخی نمی‌خواهند ما در انتخابات شرکت کنیم. ما نباید در خانه بمانیم، برخی حمله به ایران را تایید می‌کنند، اما از حقوق بشر دم می‌زنند. کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند بدانند یکی از خواص آن پر کردن جیب این افراد است.

وزیر امور خارجه دولت روحانی گفت: تحریم‌ها قربانی جز اقشار آسیب پذیر ندارند، اما برخی بر طبل تحریم می‌کوبند، امروز ثروت‌های باداورده رقم‌های هزار میلیاردی دارند که نمی‌دانیم چند صفر دارد، این افراد از تحریم ارتزاق می‌کنند که هم در داخل کشور وجود دارند هم در خارج.

ظریف گفت: اقلیت با رای ندادن مردم، ادعای اکثریت می‌کند. یکی از این جوانک‌هایی که ادعای انقلابی دارد و اسم خود را استاد می‌گذارد صراحتا در توییتر می‌گوید مردم شرکت نکنند.

وی افزود: این مردم نشان داده اند که در برابر ظلم همیشه ایستاده اند، کسانی که می‌خواهند ایران در برابر خارجی خم شود بدانند  ایرانی هیچگاه خم نمی‌شود.

ظریف تاکید کرد: با ایرانی باید با زبان تکریم و احترام صحبت کرد، اما باید نشان بدهیم شایسته احترامیم و با رای دادن می‌توانیم این مهم را نشان بدهیم، قهر با صندوق درآمدی برای مردم ندارد، سه انتخابات گذشته این واقعیت را تایید کرد و گروهی خود اکثریت پندار توانستند پیروز انتخابات شوند.

ظریف گفت: نگاه به گذشته و آینده به ما ثابت می‌کند که مهم است چه کسی در پاستور بنشیند. من از زمان ریاست جمهوری رهبر انقلاب افتخار خدمت داشتم به غیر از زمان آیت الله رییسی.

وی افزود: تفاوت دارد که یک فرد بخواهد خود را قربانی کشور کند یا کشور را قربانی خود. توافق شجاعت می‌خواهد نه توافق نکردن، من تا صبح هم شعار بدهم نهایتا گلو درد می‌گیرم، اما اگر توافق کنم، شجاعت دارم. با کار نکردن کسی مواخذه نمی‌شود بنابراین مهم است رییس جمهور شجاع و آماده باشد و خود را برای مردم قربانی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی