تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
نرخ ارز در ایران

دلار در مرکز مبادله؛ هر روز گرانتر از دیروز

دلار در مرکز مبادله هر روز گرانتر می‌شود و امروز (شنبه) از مرز ۴۶ هزار تومان هم عبور کرد. معامله‌گران معتقدند با وجود تعطیلی روز سه‌شنبه و بازار هرات، این هفته نیز بازار ارز همانند هفته گذشته روز‌های نسبتا آرامی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۷۴۷۷
۱۳:۲۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

دلار در مرکز مبادله؛ هر روز گرانتر از دیروز

دیدارنیوز: قیمت دلار در شروع معاملات نقدی نخستین روز هفته با نوسان محدود ۵۰ تا ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس نسبت به آخرین معامله هفته گذشته، تغییر قیمت ندارد. چشم معامله‌گران به نتیجه انتخابات دوخته شده و وزنه مبادلات در بازار ارز در تعادل قرار دارد.

قیمت دلار در هفته پایانی خرداد، رشد بازدهی محدودی داشت و امروز نیز این اسکناس در محدوده قیمتی هفته گذشته و در نیمه پایینی کانال ۹ از کریدور پنجم در حال معامله است. این در حالی است که در هفته گذشته، اسکناس و حواله دلار افزایش‌های پلکانی را ثبت کرده بود. امروز نیز اسکناس دلار در مرکز مبادله با رشد ۱۰۰ تومانی به کانال ۴۶ هزار تومانی صعود کرد و حواله دلار نیز با کانال ۴۳ هزار تومانی فقط ۵۰ تومان فاصله دارد.

دلار در مرکز مبادله؛ هر روز گرانتر از دیروز

برخی از فعالان بازار ارز، فریز قیمت دلار دولتی را نشانه هدف‌گذاری سیاستگذار برای نزدیکی قیمت در دو بازار دولتی و آزاد می‌دانند. معامله‌گران معتقدند با وجود تعطیلی روز سه‌شنبه و بازار هرات، این هفته نیز بازار ارز همانند هفته گذشته روز‌های نسبتا آرامی خواهد داشت.

درهم در فریز دلار گران شد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۱۸۰ تومانی ایستاده و نسبت به آخرین معامله هفته گذشته ۱۰۰ تومان رشد کرده است. قیمت تتر با رشد ۱۰۰ تومانی از قیمت دلار جلو افتاد و روی رقم ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال معامله است.

پوند انگلیس با قیمت ۷۵ هزار و ۹۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۵۲۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز شنبه با رقم ۴۶ هزار و یک تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۹۵۲ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی