تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
با حضور مخبر صورت گرفت

تصویب ۱۱ درخواست دستگاه‌ها در جلسه شورای اقتصاد

اعضای شورای اقتصاد در جلسه امروز (چهارشنبه) با حضور سرپرست ریاست جمهوری، ۱۱ درخواست وزارتخانه‌های مختلف را بررسی و مورد تصویب قرار دادند.

کد خبر: ۱۶۷۳۸۰
۲۱:۰۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تصویب ۱۱ درخواست دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز شورای اقتصاد

دیدارنیوز: اعضای شورای اقتصاد در جلسه امروز (چهارشنبه) با حضور سرپرست ریاست جمهوری، ۱۱ درخواست وزارتخانه‌های مختلف را بررسی و مورد تصویب قرار دادند.

شورای اقتصاد امروز با حضور محمد مخبر تشکیل شد و ضمن بررسی ۱۱ درخواست وزارتخانه‌های نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی با این درخواست‌ها موافقت کرد.

درخواست وزارت نفت برای طرح افزایش راندمان استحصال اتان در پالایشگاه‌های پارس جنوبی، درخواست وزارت کشور برای طرح تامین و ساخت واگن برای متروی شهر تهران و کلان شهر‌های تبریز اصفهان، شیراز، قم و کرج و نیز اصلاح جدول دریافت و بازپرداخت فاینانس خط ۲ مترو تبریز، درخواست وزارت نیرو برای طرح احداث ساختمان و نیروگاه برق آبی قیز قلعه‌سی و خداآفرین جانب ایران و تکمیل و تجهیز شبکه‌های اندازه‌گیری آب‌های سطحی و زیرزمینی در محدوده استان‌ها، درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تسهیل همکاری‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و درخواست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دریافت تسهیلات مالی خارجی به منظور اجرای طرح تولید تایر‌های اتوبوسی و کامیونی و راهسازی و معدنی از جمله دستور کار‌های امروز جلسه شورای اقتصاد بودند که به تصویب اعضا رسیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی